ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

"ΜΑΖΙ για την ΦΩΚΙΔΑ" : Ανακοίνωση Υποψηφιότητας


 Η παράταξη " Μαζί για τη Δωρίδα" του Δ. Γιαννόπουλου, στα πλαίσια των εντατικών ανακοινώσεων των υποψηφίων της, συνεχίζει με δύο ακόμη αξιόλογα πρόσωπα να στελεχώνουν το ψηφοδέλτιο της. Ο λόγος για την Γεωργία Πλατιά Παπαϊωάννου Δ. Ενότητα Τολοφώνας, μια γυναίκα δυναμική με γνώσεις, όραμα και αγάπη για τον τόπο και τον Πολύκαρπο Κοτίνη Δ. Ενότητας Ευπαλίου, με εμπειρία και γνώσεις στα αυτοδιοικητικά.

Τους ευχαριστούμε και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία!

Βιογραφικό Σημείωμα

Γεωργίας Πλατιά - Παπαϊωάννου

Υποψήφιας Δημοτικής Συμβούλου

Δ. Ενότητας Τολοφώνας


Αγαπητοί φίλοι έχω την χαρά και την τιμή να συμμετέχω στον συνδυασμό “Μαζί για την Δωρίδα”, με επικεφαλής τον Δημήτρη Γιαννόπουλο έναν νέο και άφθαρτο άτομο με ήθος και σεβασμό, ο οποίος διεκδικεί να αναλάβει τα ηνία της τοπικής αυτοδιοίκησης αν αυτό γίνει εφικτό από εσάς τους πολίτες.

Και για να γνωριστούμε καλύτερα! Ονομάζομαι Γεωργία Πλατιά -Παπαϊωάννου. Έχω γεννηθεί στην ορεινή Πολύδροσο Φωκίδας (Σουβάλα) στην ΒΑ πλευρά του Παρνασσού. Είμαι παντρεμένη εδώ και 25 χρόνια με τον Κωνσταντίνο Παπαϊωάννου - ταχυδρόμος στο επάγγελμα, γέννημα θρέμμα της Ερατεινής Δωρίδας. Μαζί έχουμε αποκτήσει δύο γιους τον Γιάννη φοιτητή του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών στην Πάτρα και τον Τάσο φοιτητή του τμήματος Πληροφορικής στο οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.  

Εδώ και 23 χρόνια είμαι συνιδιοκτήτρια ( CO - Owner ) στην επιχείρηση τουριστικών καταλυμάτων που διατηρούμε στην Παραλία-Τολοφώνος του Δήμου Δωρίδας. Είμαι τελειόφοιτη του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και λογιστικής, κατέχω μεταπτυχιακό τίτλο με θέμα: Research Topics and Materials on Hospitality management όπως επίσης και Executive diploma in Hotel and Tourism management. Ομιλώ άπταιστα αγγλικά. Η ενασχόληση μου με τον τουρισμό (χειμερινό - θερινό και αγροτουρισμό) μου δίνει δυνατότητα λόγο της εμπειρίας μου να προσφέρω στα κοινά.

Πέραν των άλλων στόχος μου είναι η βελτίωση της καθημερινότητας μας επειδή τα μικρά κάνουν την μέρα και τα μεγάλα την ζωή, είμαι έτοιμη να δείξω έμπρακτα την αγάπη μου για την Δωρική γη και τους κατοίκους της.

Ως γυναίκα στόχος μου είναι να αγωνιστώ με τους συνυποψήφιους μου, μιας και οι στόχοι μας είναι κοινοί και ο καθένας με τις εμπειρίες του μπορεί να συμβάλει ώστε ο δήμος μας να αποκτήσει αυτό που του αρμόζει διότι υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης σε όλους τους τομείς.

Ζητώ λοιπόν την στήριξη σας στην ομάδα μας, στην συνεργασία όλων μας για την υλοποίηση του προγράμματος μας, στον Δημήτρη Γιαννόπουλο για μια νέα πολιτισμένη, ανθρώπινη και ωφέλιμη εποχή για την περιοχή μας.

Όλοι Μαζί για την Δωρίδα γιατί όλοι μαζί αξίζουμε και όλοι μαζί μπορούμε!


Βιογραφικό Σημείωμα

Πολύκαρπου Κοτίνη

Υποψήφιου Δημοτικού Συμβούλου

Δ. Ενότητας Ευπαλίου


Ονομάζομαι Πολύκαρπος Κοτίνης. Γεννήθηκα στα Μαλάματα Δωρίδας με καταγωγή από τα Κρυονέρια Ναυπακτίας. Είμαι υπάλληλος ΔΟΥ.

Έχω ασχοληθεί ενεργά με την τοπική αυτοδιοίκηση για 2τετραετιες στον πρώην Δήμο Ευπαλίου αλλά και στο Δήμο Ναυπάκτου.

Οραματιζόμενος ένα καλύτερο μέλλον για τον τόπο μου, ενώνω τις δυνάμεις μου με τον Δημήτρη Γιαννόπουλο και την παράταξη Μαζί για τη Δωρίδα.

Μαζί αγωνιζόμαστε για ένα Δήμο με δυνατή ομάδα που νοιάζεται, που σχεδιάζει και υλοποιεί.

Συνεχίζουμε μαζί για τον τόπο που αγαπάμε!

 


Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου