ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Μου λείπεις φιλαράκι


 Μου λείπεις φιλαράκι

Τώρα που μόνος έμεινα
χωρίς το φιλαράκι
εγώ που κέφι έδινα
δεν κάπνιζα.. δεν έπινα
ένα χαμίνι έγινα
σ’ αυτό το κουτουκάκι!
Μια οκά ακόμα πιάσε
τη μουρμούρα απόψε άσε
η ρετσίνα ταβερνιάρη
σ’ άλλο κόσμο θα με πάρει…
Φιλαράκι πια δεν έχω
απορώ πως το αντέχω
αν δεν ήταν η ρετσίνα
θα ‘κλαιγα τα χρόνια εκείνα!
Όλα στην τύχη άφησα
να στάζουνε φαρμάκι
στο δρόμο του εβάδισα
μπορεί καρδιά να ράγισα
τα λόγια του νοστάλγησα
-- Μου λείπεις φιλαράκι
Μιχ. Ζυγορονίκος
Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου