ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Χαμάς: Δημοσίευσε το πρώτο βίντεο με όμηρο, μία 21χρονη γυναίκα (Video)


 Το πρώτο βίντεο με κάποιον από τους περισσότερους από 200 ομήρους που πήρε στη Λωρίδα της κατά την αιφνιδιαστική επίθεση του Σαββάτου (7/10) εξέδωσε η Χαμάς.

Στο βίντεο που δημοσίευσε η Χαμάς διακρίνεται μία 21χρονη κοπέλα από το Ισραήλ, η οποία όπως λέει βρίσκεται στη Λωρίδα της Γάζας. Σύμφωνα με την ίδια είχε τραυματιστεί στο χέρι και δέχθηκε ιατρική περίθαλψη σε νοσοκομείο.

Η νεαρή κοπέλα ζητάει από την κυβέρνηση του Ισραήλ να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να γυρίσει ασφαλής στο σπίτι της.

«Με λένε Μία, είμαι είκοσι ενός ετών από το Σοχάμ. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στη Γάζα. Γύρισα νωρίς το πρωί του Σαββάτου από ένα πάρτι στο Σντερότ. Τραυματίστηκα σοβαρά στο χέρι. Με έφεραν στη Γάζα και με πήγαν στο νοσοκομείο εδώ. Με φρόντιζαν, μου παρείχαν φάρμακα. Ζητώ απλώς να με γυρίσετε πίσω στο σπίτι μου το συντομότερο δυνατό, στην οικογένειά μου, στους γονείς μου, στα αδέλφια μου. Σας παρακαλώ, βγάλτε με από εδώ το συντομότερο δυνατό», λέει χαρακτηριστικά η 21χρονη κοπέλα στο βίντεο.

Περισσότερα σε λίγο…

Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου