ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Ναύπακτος: Πήρε υποτροφία από Ίδρυμα Κοζώνη αλλά όχι τα χρήματα – Την κάλεσαν σε προεκλογική ομιλία του Γκίζα για επίλυση


 

Μια απίστευτη καταγγελία, έκανε μέσω Facebook, η Ελένη Λάμπρου, σχετικά με την υποτροφία της κόρης της. Δεν της δίνουν ακόμα τα χρήματα από το ίδρυμα Κοζώνη, που πρόεδρος είναι ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου και αντιπρόεδρος ο δήμαρχος Βασίλης Γκίζας

Δείτε τι καταγγέλει:

Τέλη Γενάρη, έγινε ο απολογισμός ιδρυμάτων, όπου δόθηκαν και οι υποτροφίες. Ήμουν παρών, με την κόρη μου, όπου ήταν δικαιούχος. Εκεί εκφωνήθηκαν όλοι οι δικαιούχοι, κατόπιν αυτού ξαναεκφωνούσαν τους δικαιούχους και παραλάμβαναν τις υποτροφίες και τα βραβεία τους και πήγαιναν στο σημείο της φωτογράφισης, όλοι τους εκτός τους δικαιούχους του ιδρύματος Κοζώνη, λόγου ότι δεν υπήρχε έγκριση πληρωμής από την περιφέρεια, όπως με ενημέρωσαν. Μέχρι και πριν μία εβδομάδα, κάθε φορά που επικοινωνώ, ακούω και άλλη δικαιολογία, η πιο συνηθισμένη, δεν υπάρχει ακόμη έγκριση πληρωμής. Ξεκίνησε το νέο σχολικό έτος, αλλά δυστυχώς, ακόμη καμία ενημέρωση, για τις υποτροφίες του ιδρύματος Κοζώνη.

Την Δευτέρα που συνάντησα τον αντιπρόεδρο ιδρυμάτων, στην είσοδο του 1ου Λύκειου, πήγα να θέσω το ερώτημα μου, σχετικά με το τι γίνεται. Ο αντιδήμαρχος με διέκοψε, λέγοντας στον κύριο Γκίζα να προχωρήσει μέσα και θα τον ενημερώσει αργότερα για το θέμα. Κατόπιν ο αντιδήμαρχος μου είπε να μου δώσει το τηλέφωνο του και αφού του απάντησα το έχω το κινητό σας, μου είπε να πάω με την κόρη μου, να κεράσει καφεδάκι, την Τετάρτη, όπου θα είχαν συγκέντρωση και θα παρουσίαζαν το έργο τους σαν δημοτική αρχή και την Πέμπτη το πρωί, να έπαιρνα τηλέφωνο να ενημερωθώ για την υποτροφία του ιδρύματος Κοζώνη, τι συμβαίνει. Ασφαλώς επειδή σέβομαι τον εαυτό μου και για 800euro, που καν δεν προέρχονται από τον δήμο, αλλά από το ίδρυμα Κοζώνη, δεν πήγα στην συγκέντρωση, δεν θα παίξω το πολιτικό παιχνιδάκι τους. Το τι συμβαίνει και γιατί πρωτη χρόνια, δεν έδωσαν τις υποτροφίες, τέλη Γενάρη, ως συνήθως, άγνωστο!




ΠΗΓΗ: npress.gr
Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου