ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Ο Γιώργος Φλωρόπουλος υποψήφιος με το συνδυασμό «Δωρίδα για όλους» στη Δ Ε Ευπαλίου

Είμαι ο Γιώργος Φλωρόπουλος από τη Μανάγουλη και μέσω αυτής της επικοινωνίας μου, θα ήθελα να ανακοινώσω την υποψηφιότητά μου στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές για τη Δημοτική Ενότητα Ευπαλίου. 

Κατόπιν ώριμης σκέψης αποφάσισα να συστρατευθώ με τον συνδυασμό «Δωρίδα για όλους» και τον Ανεξάρτητο Δήμαρχο Γιώργο Καπεντζώνη. 

Ο Γιώργος Καπεντζώνης είναι ένας έμπειρος, ευπροσήγορος, ταπεινός επιστήμονας και επαγγελματίας, μα πάνω απ’ όλα ένας πολιτικός που έχει κάνει πράξη το «Δωρίδα για όλους», αλλά και το «Δωρίδα ΜΕ ΟΛΟΥΣ» στη μεγάλη του Αυτοδιοικητική Πορεία! Είναι ο άνθρωπος που έχει όλα τα χαρακτηριστικά του ηγέτη που θα πρέπει να έχει η Δωρίδα. Η έμπειρη ομάδα που τον υποστηρίζει και τον περιβάλλει, σε συνδυασμό με την εισδοχή νέων και άξιων υποψηφίων, εγγυάται μια καινούρια δημιουργική τετραετία!

Είμαι μέλος του πνευματικού ομίλου «η Δάφνη» Ναυπακτίων και Δωριέων όπου και κατέχω ανώτερη θέση στο Διοικητικό Συμβούλιο. Εδώ και χρόνια αρθρογραφώ ανελλιπώς στο περιοδικό με θέματα που αφορούν τη Δωρίδα, στην προσπάθειά μου να αναδείξω την ιστορία και τον πολιτισμό της και να κάνω γνωστή την πανέμορφη περιοχή μας με συνδρομητές και μέλη του ομίλου σε όλο τον κόσμο!

Το 1999 υπήρξα πρωτοστάτης και ιδρυτικό μέλος του Πανελλήνιου Σωματείου Συμβασιούχων Ολυμπιακής Αεροπορίας καθώς και ο πρώτος πρόεδρος! Έχω εκλεγεί σε πρωτοβάθμια σωματεία των ΕΛΤΑ απ όπου και συνταξιοδοτήθηκα πριν από ένα χρόνο.

Η φράση «Είμαστε στο εμείς και όχι στο εγώ» του αείμνηστου οψιμαθή Στρατηγού Μακρυγιάννη αποτελεί πεποίθησή μου, με την οποία φιλοδοξώ να συνεισφέρω στα κοινά για το καλό του τόπου μας!

Εξάλλου έχω την τιμή να είμαι και απόγονός του  από την πλευρά της μητέρας μου με το όνομα Τριανταφύλλου από το Παλαιοχώρι Σεργούλας.

Γράμματα γνωρίζω λοιπόν και από αγώνες ξέρω!

Συνδημότες και συνδημότισσες, ο αγώνας για τον Δήμο μας και την περιοχή μας είναι κοινός και συλλογικός!

Γι’ αυτό, ζητώ την στήριξή σας και είμαι βέβαιος ότι θα σταθώ στο ύψος των απαιτήσεών σας και δεν θα σας απογοητεύσω!

 

Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου