ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

"ΜΑΖΙ για τη ΔΩΡΙΔΑ": Νέες υποψηφιότητες...

 

Η Παράταξη “Μαζί με τη Δωρίδα” ανακοινώνει δύο ακόμα υποψηφιότητες. Δύο νέους δυναμικούς  ανθρώπους, με όραμα, φιλοδοξίες, προοπτικές και αγάπη για τον τόπο τους. Την Μαρία Σοφιανού στη Δ. Ενότητα Τολοφώνας και τον Θεόδωρο Μαρτέκα στη Δ. Ενότητα Βαρδουσίων.

Τους ευχαριστούμε και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία!

Βιογραφικό Σημείωμα

 Μαρίας Σοφιανού

Υποψήφιας Δημοτικής Συμβούλου

Δ. Ενότητα Τολοφώνας


Ονομάζομαι Σοφιανού Μαρία γεννήθηκα το 2001 στην Πάτρα και μεγάλωσα στην Παραλία Σεργούλας όπου και κατοικώ μόνιμα. Είμαι το 1Ο από τα 3 τέκνα της οικογένειας του Πρωτοπρεσβύτερου πατρός Παντελεήμωνος Σοφιανού και της πρεσβυτέρας Αικατερίνης Γκαβέρα.

Αποφοίτησα με άριστα από το Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Ερατεινής το 2019, οπότε και πέτυχα στο Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, όπου είμαι τελειόφοιτη.

Έχω ολοκληρώσει επιτυχώς την πρακτική μου άσκηση μέσω προγράμματος ΕΣΠΑ σε ιδιωτικό Βρεφονηπιακό Σταθμό και παράλληλα με τις σπουδές μου έχω παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και συνεδρίων γύρω από την εκπαίδευση, καινοτόμες δράσεις και προγράμματα. Εργάζομαι στο τομέα της αγωγής, φροντίδας και δημιουργικής απασχόλησης βρεφών και νηπίων και συνεχίζω την αναζήτηση και παρακολούθηση σεμιναρίων και συνεδρίων σχετικά με το αντικείμενο μου. Είμαι κάτοχος πιστοποιητικού γνώσης της Αγγλικής γλώσσας επιπέδου C2 Proficiency, το οποίο απέκτησα με διάκριση. Ασχολούμαι ενεργά με τον εθελοντισμό και συμμετέχω σε διάφορες δράσεις, ενώ στο παρελθόν έχω συνδράμει και στη δραστηριότητα των Παιδικών Χωριών SOS στα Ιωάννινα.




Αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά και να δραστηριοποιηθώ ενεργά στις επικείμενες Αυτοδιοικητικές Εκλογές, διότι ως  άνθρωπος που αγαπά τον τόπο που γεννήθηκε, μεγάλωσε και ζει μόνιμα, θέλω να συμβάλω στην εξέλιξη του και στη κατά το δυνατόν επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας.

Πιστεύω ότι η γνώση των παλαιότερων σε συνδυασμό με τη θέληση και το όραμα των νεότερων μπορεί να συμβάλλει σε ένα καλύτερο μέλλον για τη Δωρίδα. Η θέληση και το όραμα του κύριου Δημήτρη Γιαννόπουλου με ενέπνευσαν, ώστε να λάβω την απόφαση μου να είμαι υποψήφια με την παράταξη του «Μαζί για τη Δωρίδα».

 ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΩΡΙΔΑ!


Βιογραφικό Σημείωμα

Θεόδωρου Μαρτέκα

Υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου

Δ. Ενότητα Βαρδουσίων

Ονομάζομαι Θεόδωρος Μαρτέκας του Κωνσταντίνου και της Ελένης Μαρτέκα, με καταγωγή από την Αρτοτίνα  Δωρίδας. Γεννήθηκα στις 08/02/1984 στην Αθήνα και διαμένω στο Γαλάτσι Αττικής.

Είμαι παντρεμένος με την Επιστήμη Δάβουλου  από το 2010 και το 2012 αποκτήσαμε έναν γιο τον Κωνσταντίνο.

Είμαι τελειόφοιτος του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Αθηνών με ειδικότητα στην προπονητική ποδοσφαίρου.

Είμαι προπονητής σε ακαδημίες ποδοσφαίρου από το 2001 ως σήμερα  και από το 2006 εργάζομαι στον Δήμο Αθηναίων με αορίστου σχέση εργασίας.

Είμαι πρόεδρος από το 2017 ως σήμερα στον πολιτιστικό σύλλογο Αρτοτινών "Ο Αθανάσιος Διάκος" και δημοτικός σύμβουλος αντιπολίτευσης στον Δήμο Δωρίδας την τελευταία  τετραετία.

Στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές συντάσσομαι με τον συνδυασμό "Μαζί για τη Δωρίδα" με επικεφαλής τον Δημήτρη Γιαννόπουλο , με σκοπό και στόχο την αλλαγή στο Δήμο Δωρίδος, για έναν δήμο για όλους.

Με γνώση, αποφασιστικότητα, τόλμη και εμπειρία για το Δήμο των ελπίδων και των προσδοκιών μας.

Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου