ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΜΑΖΙ για τη Δωρίδα: Υποψηφιότητες Λεωνίδα Αντωνόπουλου & Αλέξη Τσαφαλόπουλου

 

Η παράταξη μας καλωσορίζει στην ομάδα της δύο αξιόλογους ανθρώπους. Δύο σημαντικές προσωπικότητες με πολύπλευρο έργο και σημαντικά επιτεύγματα στο βίο τους. Ο λόγος για τον Λεωνίδα Αντωνόπουλο και τον Αλέξη Τσαφαλόπουλο, υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι της Δημοτικής Ενότητας Ευπαλίου.

Τους ευχαριστούμε και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία!

Βιογραφικό Σημείωμα

Αλέξη Τσαφαλόπουλου

 

Υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου

Δ. Ενότητα Ευπαλίου



Γεννήθηκα στην Μελβούρνη Αυστραλίας την 2/9/1966.

Το 1971 όταν επαναπατρισθήκαμε, αρχικά ο πρώτος τόπος που μείναμε ήταν η Μαγούλα Μοναστηρακίου Δωρίδος. Από τότε ρίζωσε η καρδιά μου βαθιά, εδώ. 

Μετέπειτα, Όσα μέρη κι αν επισκέφθηκα πάντα έλεγα, καλά είναι αλλά κάτι τους λείπει για να φθάσουν τα δικά μας.

Παιδί περπάταγα στους αγροτόδρομους για δουλειές, τότε που η περιοχή έσφυζε από ζωή και όσοι δεν με ήξεραν με ρωτούσαν ‘’ τίνος είσ´σύ’’ και εγώ απάνταγα με καμάρι ‘’ του Μπαμπάτσικου (Βαβατσικου) αγγόνι’’.

 

Υπηρέτησα στο Λιμενικό Σώμα από το 1986 για 25 χρόνια. Στην θητεία μου (5 χρόνια) στο Λιμ. Τμήμα Ρίου , προ γέφυρας εποχή , εκπαιδεύτηκα πως πρέπει να λειτουργώ και να διαχειρίζομαι δύσκολες καταστάσεις έχοντας απέναντι πολυσύνθετα προβλήματα.

Από το 2004 έως το 2010 ήμουν Λιμεν/ρχης Ναυπάκτου. 

Από το 2012 και για 10 χρόνια ασχολήθηκα με την εστίαση. Εκεί κατάλαβα ποσό δύσκολο είναι να ιδιωτεύεις, τον αγώνα που δίνουν οι επιχειρηματίες για να επιβιώσουν καθώς και τα προβλήματα των εργαζομένων.

 

Στην μέχρι σήμερα πορεία μου υπήρξα  και ελεγκτής και ελεγχόμενος και έτσι πλέον θεωρώ ότι έχω την δυνατότητα να βλέπω τα πράγματα με άλλο μάτι.

 

Σε αυτή την δύσκολη στιγμή για τον τόπο μας, για την Δωρίδα μας, ο Δημήτρης Γιαννόπουλος πήρε το θάρρος να βγει μπροστά για την αλλαγή. Συστρατεύονται μαζί του νέοι άνθρωποι με οράματα και ιδέες αλλά και  μεγαλύτεροι έμπειροι και καταξιωμένοι στον χώρο τους που όλοι μαζί θέλουν να φέρουν νέο αέρα στην περιοχή και την ανάπτυξη μαζί.

 

Σε αυτή τη προσπάθεια δεν μπορούσα να μείνω αμέτοχος και ύστερα από την τιμητική του πρόσκληση ‘σύστρατεύτηκα κι εγώ σε αυτό τον αγώνα.

Για μένα προσωπικά θα είναι μεγάλη τιμή να με επιλέξετε να σας εκπροσωπήσω και να αγωνιστώ στο Νέο Δημοτικό Συμβούλιο για την αλλαγή και το καλό του τόπου.

 

Τέλος σχετικά με το μεγαλύτερο κεφάλαιο της ζωής μου που είναι η οικογένεια μου, με την σύζυγο μου Μαίρη Σωτηράκη έχουμε μία κόρη, την Χριστίνα-Τσαμπίκα που τελειώνει την Ιατρική στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

 

Με εκτίμηση

Αλέξης Τσαφαλόπουλος


Βιογραφικό Σημείωμα

Λεωνίδα Αντωνόπουλου

Υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου

Δ. Ενότητα Ευπαλίου


Γεννήθηκα στις 25/12/1961 στο Ευπάλιο, όπου μεγάλωσα και κατοικώ. Υπήρξα παντρεμένος με την Ελένη Κυτέα, φαρμακοποιό, με την οποία αποκτήσαμε μία κόρη, τη Βάλια, επίσης φαρμακοποιό.

Ως έμπορος στο επάγγελμα, από το 1980, διατηρώ και συνεχίζω την επιχείρηση ελαιοτριβείου στο Ευπάλιο, το οποίο άνοιξε ο πατέρας μου Γεώργιος Αντωνόπουλος το 1974. Παράλληλα, από το 2006 έως το 2019, ήμουν ιδιοκτήτης  των καταστημάτων τηλεπικοινωνιών και πληροφορικής «COSMOTE-ΟΤΕ» και «ΓΕΡΜΑΝΟΣ» στη Ναύπακτο.

Είμαι συλλέκτης ιστορικών αυτοκινήτων συμμετέχοντας ενεργά σε συλλόγους και ομοσπονδίες (Fiat 500, Volkswagen) στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το 2017 είχα την τιμή να είμαι πρόεδρος της τοπικής ομάδας ποδοσφαίρου «ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΥΠΑΛΙΟΥ».

Όλα αυτά τα χρόνια υπήρξα ενεργό μέλος της τοπικής κοινωνίας χωρίς να έχω πολιτευτεί ξανά έως τώρα. Πήρα την απόφαση να συμμετέχω στο συνδυασμό «ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΩΡΙΔΑ» με επικεφαλής το Δημήτριο Γιαννόπουλο, με στόχο να στηρίξω την προσπάθεια όλων των ενεργών πολιτών για μία άλλη Δωρίδα. Για μία τοπική κοινωνία που θα στέκεται στα πόδια της, με μία δημοτική αρχή που θα στέκεται δίπλα της και όχι απέναντί της. 


Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου