ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΜΕ ΤΗ «ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ» Η ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΕΜΑΤΑ

Η «Συνεργασία Πολιτών» του Δημάρχου Ναυπακτίας Βασίλη Γκίζα ανακοινώνει την υποψηφιότητα της Γεωργίας Δεματά, στο κεντρικό ψηφοδέλτιο της Εκλογικής Περιφέρειας Ναυπάκτου.

 

 

 

«ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΝΑΥΠΑΚΤΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΟΠΟΣ

ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ»

 

 

Η Γεωργία Δεματά δήλωσε σχετικά: «Αποδέχθηκα την τιμητική πρόταση του Δημάρχου Βασίλη Γκίζα να είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στις προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές, καθώς πιστεύω ότι ως Δήμαρχος έχει συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη, τουριστική και οικονομική, που καταγράφεται τα τελευταία χρόνια στον Δήμο μας. 

 

Επιθυμώ και εγώ από την πλευρά μου να προσφέρω με τις δικές μου δυνάμεις και να στηρίξω το όραμα και τους στόχους που έχουν τεθεί από τον Δήμαρχο ώστε να καταφέρουμε η Ναυπακτία να γίνει ένας ακόμη καλύτερος τόπος για τα παιδιά μας».

 

 

Βιογραφικό

Η Γεωργία Δεματά γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ναύπακτο.  Είναι πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων - ΑΤΕΙ Πάτρας και εγγεγραμμένο μέλος στο μητρώο λογιστών του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

 

Εργάζεται στον τραπεζικό κλάδο εδώ και 19 χρόνια.

 

Είναι παντρεμένη με τον Άγγελο Κυρίτση και έχουν 2 παιδιά.

 

Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου