ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Νέες υποψηφιότητες Ενωτική Πρωτοβουλία- Δαβανέλος Θέμης

 

Καλωσορίζουμε στην μεγάλη μας αυτοδιοικητική παράταξη τον Θέμη Δαβανέλο.

Βιογραφικό:

Ονομάζομαι Δαβανέλλος Θέμης του Νικολάου γεννηθείς το 1960,  καταγόμενος από την Κλεπά Ναυπακτίας, διαμένω στον Πλατανίτη Αντιρρίου, είμαι παντρεμένος με την Ελένη Ζησιμοπούλου και έχω δυο παιδιά τον Νίκο και την Γεωργία. Αποφοίτησα από το λύκειο Ναυπάκτου και είμαι πτυχιούχος του οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και της Σχολής Διοίκησης και Οργάνωσης Τουριστικών Επιχειρήσεων.

Επαγγελματικά ασχολήθηκα με το εμπόριο και ειδικότερα με το χώρο των super markets και το χονδρεμπόριο, σήμερα διατηρώ δύο καταστήματα ένα στο Αντίρριο και ένα στην Ναύπακτο.

Η ενασχόληση μου με τα κοινά ξεκίνησε από το 1978, εμπνευσμένος από τον αείμνηστο πατέρα μου Νίκο ο οποίος διετέλεσε πρόεδρος της κοινότητας Κλεπάς Ναυπακτίας , εκδιωχθείς από την θέση του το 1967 από την χούντα.

Ήμουνα μέλος της σπουδάζουσας νεολαίας ΠΑΣΟΚ, μέλος του κεντρικού συμβουλίου της ΕΦΕΕ από το 1983 μέχρι το 1987 και εκπρόσωπος στην Σύγκλητο του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Στην Ναύπακτο από το 1989 διετέλεσα μέλος του  ΔΣ του Εμπορικού Συλλόγου Ναυπάκτου, του ΔΣ του Εμπορικού Συλλόγου Αντιρρίου, του ΔΣ της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών, αλλά και μέλος πολλών άλλων συλλόγων και φορέων του Δήμου. Σήμερα είμαι πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ναυπακτίας και Δωρίδας από  το 2017, καθώς και εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών στην ΓΣΕΒΕΕ και μέλος της Ελεγκτικής Επιτροπής της ΓΣΕΒΕΕ.

Είμαι πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αντιρρίου και μέλος του  Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας .

Με αυτό το ιστορικό και την δύναμη που μου δίνουν και την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν, όλοι οι φίλοι και συνάδελφοι που με επέλεξαν να τους εκπροσωπώ σε διάφορες θέσεις ευθύνης όλα αυτά  τα χρόνια, αποφάσισα να ασχοληθώ ενεργά και με τον Δήμο Ναυπακτίας και να θέσω υποψηφιότητα για δημοτικός σύμβουλος στο πλευρό του υποψηφίου Δημάρχου, ΤΑΚΗ ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟΥ και των υπολοίπων στελεχών της παράταξης, ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ, προσφέροντας την εμπειρία μου, τις γνώσεις μου και την αγωνιστικότητα μου

για την πραγματική ανάπτυξη ολοκλήρου του Δήμου Ναυπακτίας, που όλοι επιθυμούμε και αγωνιζόμαστε  πιστεύοντας  ότι στην Ναυπακτία αξίζει μια καλύτερη θέση και ένα καλύτερο αύριο για εμάς και τα παιδιά μας.

Ο Θέμης θα είναι υποψήφιος στο κεντρικό ψηφοδέλτιο της Ενωτικής Πρωτοβουλίας.

Θέμη, καλή επιτυχία!


Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου