ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

"ΜΑΖΙ για την ΔΩΡΙΔΑ" Νέες υποψηφιότητες


 Η παράταξη " Μαζί για τη Δωρίδα" του Δ. Γιαννόπουλου, στα πλαίσια των εντατικών ανακοινώσεων των υποψηφίων της, συνεχίζει με δύο ακόμη αξιόλογα νέα πρόσωπα να στελεχώνουν το ψηφοδέλτιο της. Πρόκειται  για την Ελένη Καλαντζή στη Δ. Ενότητα Ευπαλίου και τον Ιωάννη Κοντογεωργόπουλο στη Δ. Ενότητα Τολοφώνας, *άτομα με εμπειρία, φρέσκιες ιδέες, με ιδιαίτερες προοπτικές και όραμα για τον τόπο τους.

Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία!

Βιογραφικό Σημείωμα

Ελένης Καλαντζή

Υποψήφιας Δημοτικής Σύμβουλου

Δ. Ενότητας Ευπαλίου


Ονομάζομαι Ελένη Καλαντζή του Νικολάου με καταγωγή από τη Φιλοθέη Δωρίδος. Αφού αποφοίτησα από το Γενικό Λύκειο Ευπαλίου, συνέχισα τις σπουδές μου στο Δημόσιο ΙΕΚ Πάτρας ως Φύλακας Μουσείων και Αρχαιολογικών χώρων.

Από το 2007 εργάζομαι με συμβάσεις στο Μουσείο της Πάτρας ενώ έχω εργαστεί για 10 χρόνια ως υπεύθυνη στον χώρο της εστίασης. 

Από το 2015  είμαι αντιπρόεδρος στον Πολιτιστικό Σύλλογο Φιλοθέης Δωρίδος και συγκεκριμένα έχω αναλάβει το κομμάτι των πολιτιστικών δρώμενων του χωριού, ενώ παράλληλα το 2019 εκλέχθηκα τοπική σύμβουλος στην κοινότητα Φιλοθέης.

Είμαι κάτοχος πτυχίων Αγγλικής γλώσσας και χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή.

Είμαι παντρεμένη με τον Γιώργο Παπαμιχαλόπουλο  και έχουμε αποκτήσει 2 παιδιά, την Δήμητρα-Μαρία και τον Περικλή. 

Η αγάπη και το όραμα του Δημήτρη Γιαννόπουλου για τον τόπο μας, με οδήγησαν στο να αποδεχτώ με χαρά την τιμητική πρότασή του να συμμετέχω ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στον συνδυασμό «Μαζί για τη Δωρίδα».

Στόχος μου είναι μία καλύτερη και ποιοτική ζωή για όλους όσους διαμένουν σε αυτόν τον όμορφο, αλλά ανεκμετάλλευτο τόπο.


Βιογραφικό Σημείωμα

Ιωάννη Κοντογεωργόπουλου

Υποψηφίου Δημοτικού Σύμβουλου

Δ. Ενότητας Τολοφώνας


Ονομάζομαι Ιωάννης Κοντογεωργόπουλος, γεννήθηκα στην Αθήνα το 1981 και κατάγομαι από την Ερατεινή στην οποία διαμένω μόνιμα.

Είμαι παντρεμένος με την Βασιλική  Δογάνη και έχουμε 2 αγόρια ενός και τριών ετών.

Αποφοίτησα από την τεχνική σχολή ΟΑΕΔ της Λαμίας, Ηλεκτρολόγος Εγκαταστάσεων.

 

Εργάστηκα στον ιδιωτικό τομέα ως ηλεκτρολόγος εγκαταστάσεων από το 1997 έως το 2005 και από το 2006 έως το 2022, η κύρια δραστηριότητα μου ήταν δύο καταστήματα οικοδομικών υλικών/χρωματοπωλεία που διατηρούσα στο Γαλαξίδι και στην Ερατεινή αντίστοιχα.

Παράλληλα από το 2000-2007 ήμουν υπεύθυνος για τον ηλεκτροφωτισμό στον δήμο Τολοφώνας.

Από το 2017 μέχρι και σήμερα διατηρώ επιχειρήσεις με διαφορετικό αντικείμενο η κάθε μία:

Τα “Ταπητοκαθαριστήρια Φωκίδας” με έδρα Ερατεινή, την εταιρεία “Μεταφορών Μετακομίσεων” που εξυπηρετεί όλη τη Δωρίδα, καθώς επίσης εκτελώ και διεθνείς μεταφορές με ιδιόκτητα φορτηγά κυρίως προς και από Ιταλία.

Διατηρώ επίσης, 10 ενοικιαζόμενα δωμάτια με την επωνυμία Romeo Rooms ενώ στο σύνολο των επιχειρήσεων μου απασχολώ 20 άτομα μόνιμο προσωπικό.

Τέλος  είμαι υπεργολάβος της ΔΕΗ με δικά μου καλαθοφόρα οχήματα για την κοπή ψηλών δέντρων / κλαδιών.

Επέλεξα να συμπορευτώ με την παράταξη “Μαζί για τη Δωρίδα” του Δημήτρη Γιαννόπουλου, εκτιμώντας τον ακέραιο χαρακτήρα του ίδιου, αλλά και των ανθρώπων που τον πλαισίωσαν. Άνθρωποι καταξιωμένοι επαγγελματικά, άνθρωποι του μόχθου που θέλουν να προσφέρουν στον τόπο. Με την επαγγελματική εμπειρία που απέκτησα όλα αυτά τα χρόνια θα δουλέψουμε μαζί έντιμα για το κοινό καλό και όχι για προσωπικό όφελος.

Θα στοχεύσουμε επίσης στη προώθηση  του περιβαλλοντικού εθελοντισμού και στην ενίσχυση της οικολογικής / περιβαλλοντικής συνείδησης, ευαισθητοποιώντας τους δημότες σε θέματα περιβαλλοντικής προστασίας.

Θα επιδιώξουμε να θέσουμε στο επίκεντρο της πολιτικής του Δήμου, την αποτελεσματικότητα, τον σοβαρό προγραμματισμό, την ιεράρχηση των προτεραιοτήτων και την υλοποίηση των έργων, που έχουμε ανάγκη, τον σεβασμό στα χρήματα των δημοτών, την διαφάνεια στην διοίκηση και την αξιοκρατία σε όλα τα επίπεδα.


Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου