ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΜΑΖΙ: Ανακοίνωση Υποψηφιότητας


 Η παράταξη “Μαζί για τη Δωρίδα“ Συνεχίζοντας τις ανακοινώσεις των υποψηφίων Δ. Συμβούλων, παρουσιάζει σήμερα δύο ακόμα σημαντικά στελέχη της παράταξης, τον υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο της Δ.Ε Ευπαλίου Σπυρίδων (Σπύρο) Βαβάτσικο και τον υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο της Δ.Ε Λιδωρικίου Βασίλειο Λακαφώση. Δύο άνθρωποι με αξίες, σπουδαία κοινωνική δράση μα πάνω απ΄ όλα αγάπη για τον τόπο τους.

Τους ευχαριστούμε και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία!

Βιογραφικό Σημείωμα

Σπυρίδωνα Βαβάτσικου

Υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου

Δ. Ενότητα Ευπαλίου



Ονομάζομαι Σπυρίδων (Σπύρος) Βαβάτσικος του Κωνσταντίνου και της Καλλιόπης το γένος Κοτοβού.
Κατάγομαι από την Ποτιδάνεια Δωρίδος εκ του πατρός μου και από τον Μαραθιά Δωρίδος εκ της μητρός μου.
Γεννήθηκα στην Αθήνα 10 Μαρτίου 1970 και μεγάλωσα στον Μαραθιά Δωρίδος.
Το 2006 απέκτησα το πρώτο παιδί μου, την Μαριάννα καθώς και το 2009 το δεύτερο τον Κωνσταντίνο.
Αποφοίτησα το 1988 από το ΓΕΛ Ευπαλίου. Εργάζομαι από το 1992 στον Δήμο Αθηναίων και κατέχω την θέση προϊσταμένου στην Διεύθυνση καθαριότητας.

Από το 2000 έως το 2011 είχα εργαστεί στο γραφείο Δημάρχου στις θητείες Αβραμόπουλου, Μπακογιάννη, Κακλαμάνη.
Από το 2011 έως σήμερα (2023) είμαι προϊστάμενος στην Διεύθυνση καθαριότητας σε ποικίλους τομείς της όπως στον οδοκαθαρισμό, στην αποκομιδή και στην ανακύκλωση.

Μεγάλωσα και ανατράφηκα στην Δωρίδα μαθαίνοντας να αγαπώ αυτό τον τόπο. Η πρόσκληση του Δημήτρη Γιαννόπουλου να αγωνιστούμε μαζί για ένα καλύτερο μέλλον για τον τόπο που αγαπάμε ήταν για μένα ιδιαίτερα τιμητική, από έναν άνθρωπο που εκτιμώ για το ακέραιο του χαρακτήρα του και τις ηθικές του αξίες.

Στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές θα είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό "Μαζί για την Δωρίδα". Λόγω της πολύχρονης εμπειρίας μου στον μεγαλύτερο Δήμο της Ελλάδος καθώς και των γνώσεων που απέκτησα μέσω της ενασχόλησης μου όλα αυτά τα χρόνια, επιθυμώ τις γνώσεις, την αγάπη, τον ζήλο και την θέληση μου για συνεισφορά, να τα διαθέσω για τον Δήμο μου. Σε ένα Δήμο που η δυναμική του τα τελευταία χρόνια δεν έχει αξιοποιηθεί.  

Βιογραφικό Σημείωμα

Βασιλείου Λακαφώση

Υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου

Δ. Ενότητα Λιδωρικίου


Ονομάζομαι  Βασίλειος Λακαφώσης, γεννήθηκα το 1973 στο ορεινό χωριό Λευκαδίτι της Δωρίδας του Νομού Φωκίδος. Εκεί γαλουχήθηκα με τις αρχές και τις αξίες της οικογένειάς μου, η οποία μ' έμαθε ότι η αξιοπρέπεια, ο σεβασμός, η πίστη στον θεό και η οικογένεια είναι τα σημαντικότερα πράγματα στον κόσμο. Επίσης με έμαθε να αγαπάω τον τόπο μου και να συναναστρέφομαι με νέους ανθρώπους, που δεν είναι επαγγελματίες πολιτικοί, αλλά απλοί πολίτες, που ενδιαφέρονται για τον τόπο τους.

Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα από μικρός να γίνομαι δέκτης πολιτικών συζητήσεων και κοινωνός των πολιτικών δρώμενων της εποχής.

Αποφοίτησα από το Γενικό Λύκειο Λιδωρικίου. Είμαι παντρεμένος με την εκπαιδευτικό Κατερίνα Θεοχαροπούλου και πατέρας δύο παιδιών, του Ιωάννη και του Γιώργου. Εργάζομαι  στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και υπηρετώ τα τελευταία είκοσι δύο χρόνια στο Κατάστημα Κράτησης Μαλανδρίνου.

Η  κοινωνική μου δράση άρχισε ενεργά ως πρόεδρος στο Λευκαδίτι του Καποδιστριακού Δήμου Λιδωρικίου την περίοδο 1998-2002.

Μετέπειτα έχω διατελέσει ως πρόεδρος στο σωματείο εργαζομένων στους  χώρους εργασίας μου και εν συνεχεία για έξι έτη ως εκλεγμένο μέλος στην Ομοσπονδία Σωφρονιστικών Υπαλλήλων Ελλάδος.


 

Παρακολούθησα το πρόγραμμα Αγροτουρισμού και Επενδύσεις στον Πρωτογενή Τομέα και Βασικές Αρχές Βιολογικής Γεωργίας. Επίσης  παρακολούθησα Επιμορφωτικα προγράμματα του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης, Συστήματα Διαχείρισης της Βιωσιμότητας των Πόλεων, Ανάπτυξη Διαπολιτισμικών Δεξιοτήτων και Διαχείριση της Διαφορετικότητας, Βελτίωση Κοινωνικών Ικανοτήτων, Επικοινωνιακές Δυσλειτουργίες και η Τέχνη της Πειθούς, Ψυχική Υγεία και Αντιμετώπιση Κρίσεων στα Καταστήματα Κράτησης, Διασφάλιση της Ισότητας και των Δικαιωμάτων των Ατόμων της Κοινότητάς ΛΟΑΤΚΙ στη Δημόσια Διοίκηση" .      

Έχω ενεργή κοινωνική δράση σε μια ευρεία σειρά ζητημάτων, όπως ο εκσυγχρονισμός και η διαγενεακή δικαιοσύνη.

Το ανήσυχο πνεύμα μου, η εργατικότητα μου  και η έντονη επιθυμία μου να βάλω κι εγώ ένα λιθαράκι στο κοινωνικό σύνολο της Δωρίδας, αποτέλεσε για μένα κίνητρο ισχυρό, ώστε να κατέλθω στην επερχόμενη μάχη των δημοτικών εκλογών ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό “ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΩΡΙΔΑ” με επικεφαλής τον κύριο Δημήτριο Γιαννόπουλο. Έναν δυναμικό άνθρωπο με αντίληψη, που δεν φοβάται να  παλεύει και να  διεκδικεί. Είμαστε διατεθειμένοι να μπούμε στην πρώτη γραμμή, δίπλα στους συνδημότες  μας.

 


Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου