ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΜΑΖΙ για την ΔΩΡΙΔΑ: Ανακοίνωση νέων υποψηφιοτήτων

τα πλαίσια των ανακοινώσεων των υποψηφίων μας, συνεχίζουμε με δύο ακόμη στελεχώσεις. Τον Βασίλη Τζουβάλα, υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο της δημοτικής ενότητας Τολοφώνας, έναν παραγωγικό άνθρωπο με αξιοσημείωτα σημάδια γραφής και προσωπικές επιτεύξεις, αναγκαίες στην κοινωνική προσφορά και τον Παναγιώτη Φρομουζόπουλο, υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο της δημοτικής ενότητας Ευπαλίου, έναν αξιόλογο και πρότυπο νέο, ένα σπουδαίο αντιπροσωπευτικό δείγμα της γενιάς του και του τόπου μας. Τους ευχαριστούμε για την στήριξη τους στην κοινή μας προσπάθεια και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία!

Βιογραφικό Σημείωμα

Παναγιώτη Φρομουζόπουλου 

Υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου

Ενότητα Ευπαλίου


Γεννήθηκα στο Μαραθιά Φωκίδας το 2001, είμαι το 3ο από τα 4 τέκνα της ιερατικής οικογένειας του πατρός Νικολάου Φρομουζόπουλου και της πρεσβυτέρας Χριστίνας Καλαρύτη. Η σχολική ζωή μου έχει σταθμούς της το 2/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Μαραθιά και το Γυμνάσιο Ευπαλίου.  

 

Αποφοίτησα από το Γενικό Λύκειο Ευπαλίου το 2019, οπότε και πέτυχα την εισαγωγή μου στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.  

 

Παράλληλα με τις σπουδές μου εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα, αλλά και μέσω προγράμματος ΕΣΠΑ, για το διάστημα 2021-2022, δραστηριοποιήθηκα ως σύμβουλος επιχειρήσεων. Παρακολουθώ και αναζητώ σεμινάρια που σχετίζονται με τη χρηματιστηριακή αγορά και με την πολιτική οικονομία. 

 

Το ενδιαφέρον μου στράφηκε στα μονοπάτια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης από πολύ νεαρή ηλικία, από τα μαθητικά μου ακόμη χρόνια. Στη νεαρή μου θητεία ως πρόεδρος του 15μελές συμβουλίου του ΓΕΛ Ευπαλίου, επιτύχαμε να επικοινωνήσουμε με τον Υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου και παράλληλα να επιλύσουμε σημαντικά θέματα για την μετέπειτα ακαδημαϊκή μας πορεία. 

 

Ως δημότης Δωρίδος και έπειτα από την τιμητική πρόταση του κ. Δημήτρη Γιαννόπουλου, αποφάσισα να δραστηριοποιηθώ ενεργά στις επικείμενες Δημοτικές εκλογές και να είμαι υποψήφιος με την παράταξή του “Μαζί για τη Δωρίδα”.   

 

Η απόφαση μου να ασχοληθώ με τα δημοτικά είναι το όραμά μου για τη νεότητα του Δήμου μας! Νέα πρόσωπα με όρεξη για δουλειά που θα συμβάλλουν ενεργά στην ανάπτυξη της Δωρίδας μας!  

 

Τέλος, καλώ τους φίλους και τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για το τόπο τους, να ενισχύσουν δυναμικά αυτή τη νικηφόρα και αδέσμευτη από κόμματα συμμαχία, για το μέλλον και την προοπτική του τόπου μας! 

 

Παναγιώτης Φρομουζόπουλος 

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος “Μαζί για τη Δωρίδα”

panosfromo@gmail.com

Βιογραφικό Σημείωμα

Βασίλειου Τζουβάλα

Υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου

Δ. Ενότητα Τολοφώνας

Ονομάζομαι Βασίλης Τζουβάλας του Κωνσταντίνου και της Βασιλικής το γένος Κολλητήρη (από την Ελαία Φωκίδας).  Γεννήθηκα στις 22.03.1970 στο Αίγιο ΑΧΑΙΪΑΣ και μεγάλωσα στα Χάνια Τριζονιών έως τα 15 έτη μου. 

Είμαι παντρεμένος με την Πολυτίμη Βαρουτά, πτυχιούχο του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η οποία εργάζεται ως υπεύθυνη εσόδων σε ελληνική εμπορική ανώνυμη εταιρεία  και έχουμε δυο παιδιά τον Χρήστο  μαθητή λυκείου και την Μαρία –Κωνσταντίνα (Μαριτίνα) μαθήτρια γυμνασίου . 

Φοίτησα στο δημοτικό σχολείο Γλυφάδας και στην συνέχεια στο γυμνάσιο και στην Α λυκείου  του σχολείου Ευπαλίου. Τις επόμενες τάξεις (Β,Γ Λυκείου ) στο 8ο λύκειο Αθηνών . 

Είμαι πτυχιούχος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης  Επιχειρήσεων του πανεπιστημίου Πειραιά με ειδίκευση marketing. Γνωρίζω Αγγλικά και είμαι μέλος του οικονομικού επιμελητηρίου Ελλάδος από το 1996 . 

Η επαγγελματική μου εμπειρία περιλαμβάνει εργασία 25 ετών σε μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές φαρμακευτικές εταιρείας ως στέλεχος marketing και πωλήσεων με πολλαπλές εκπαιδεύσεις και πιστοποιήσεις σε θέματα επικοινωνίας, διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού, digital marketing κλπ. Το τμήμα  στο οποίο εργαζόμουν είχε λάβει και 3 ευρωπαϊκά βραβεία marketing και πωλήσεων καθώς διαθέτω επίσης αρκετές προσωπικές αναγνωρίσεις στον τομέα αυτό . 

Σήμερα είμαι διευθυντής ανάπτυξης σε δυναμικά αναπτυσσόμενη ελληνική φαρμακευτική εταιρία και παράλληλα ιδιοκτήτης εταιρείας συμβούλων πωλήσεων .

 

Με αίσθημα ευθύνης έναντι του Δωρικού Λαού, με γνώμονα τις αξίες που μου μεταλαμπάδευσαν οι γονείς μου ( εντιμότητα, ήθος, αξιοπρέπεια, σεβασμό και βοήθεια στους συνανθρώπους μας κλπ), με τις γνώσεις / εμπειρίες που απέκτησα και με πραγματικό ΟΡΑΜΑ την ανάπτυξη, τον εκσυγχρονισμό και την βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων του Δήμου Δωρίδος, συντάσσομαι με τον Κο ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ και τους συνεργάτες του και θα είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στην δημοτική ενότητα Τολοφώνος. Άνθρωποι αξιόλογοι, με όρεξη να προφέρουν, επαγγελματικά αποκατεστημένοι χωρίς να αναμένουν  κάποιο οικονομικό όφελος  από το δήμο, οι οποίοι έχουν μάθει να δίνουν αξία στον άνθρωπο . 

 

Δυστυχώς ο απαράμιλλης ομορφιάς Δωρικός τόπος, ο οποίος έχει και έχει τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης σε πολλούς τομείς, έμεινε πολλά χρόνια πίσω και χάθηκαν πολλές ευκαιρίες, κυρίως λόγω της ανεπάρκειας και της μικροπολιτικής των ατόμων που τον διοικούσαν μέχρι σήμερα. 

Εκτός των άλλων που μπορώ να προσφέρω, διαμένοντας  στην Αθήνα ( με τακτικές επισκέψεις στον τόπο που αγαπώ ), θα ήθελα να συνδέσω το Δήμο με την κεντρική διοίκηση  με σκοπό την ανάδειξη της Δωρικής γης, προς όφελος της τοπικής κοινωνίας . 

 

Ήρθε η ώρα για αναγέννηση , πρόοδο, ευημερία αλλά και καινοτομία στον Δήμο μας. 

 

Εύχομαι οι πολίτες να επιλέξουν άξιους και ανιδιοτελείς ανθρώπους που μπορούν να παράξουν δημιουργικό έργο . 

 

Καλή επιτυχία στον συνδυασμό μας. 


 

Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου