ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΜΑΖΙ: Νέες υποψηφιότητες

Δύο ακόμα αξιόλογες υποψηφιότητες πλαισιώνουν το ψηφοδέλτιο “Μαζί για τη Δωρίδα “. Η Γεωργία Παπαδοπούλου, Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Λιδωρικίου, με ιδιαίτερες σπουδές και εμπειρία σε θέματα παιδείας και πολιτισμού και ο Κωνσταντίνος Φλετούρης, Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Βαρδουσίων, με ιδιαίτερη αυτοδιοικητική εμπειρία και συμβολή.

Τους ευχαριστούμε για τη στήριξη στην παράταξη μας και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία!

Βιογραφικό Σημείωμα

Γεωργίας Παπαδοπούλου

Υποψήφιας Δημοτικής Σύμβουλου

Δ. Ενότητας Λιδωρικίου

Μαζί για τη Δωρίδα..

Μαζί για μια νέα πορεία…

 

Ονομάζομαι Παπαδοπούλου Γεωργία. Γεννήθηκα το 1985 στην Αθήνα και μεγάλωσα στο Λιδωρίκι Φωκίδας, στο οποίο διαμένω και μόνιμα. Είμαι παντρεμένη με τον Μάρκο Ιωάννη, εξωτερικό φρουρό στο Κατάστημα Κράτησης του Μαλανδρίνου, και μητέρα δύο παιδιών, της Ηλέκτρας και του Νικόλα.

Αποφοίτησα από το Λυκείου Λιδωρικίου και σπούδασα στο τμήμα Φιλολογίας του πανεπιστήμιου Πατρών. Επίσης, είμαι απόφοιτη του ΕΑΠ (μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στην Διοίκηση Μονάδων Πολιτισμού) και απόφοιτη του ιταλικού πανεπιστημίου Roma Tre (μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στην Διαπολιτισμική Εκπαίδευση). Παράλληλα, έχω παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια από το ΕΚΠΑ και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, τα οποία αφορούν την Ειδική Αγωγή, Παιδαγωγικές Σπουδές, Εκπαίδευση Ενηλίκων, Διδασκαλία Ελληνικής ως δεύτερης κτλ. Τέλος, είμαι κάτοχος πιστοποίησης χρήσης Η/Υ και γνωρίζω αγγλικά και ιταλικά.

Αξίζει να αναφερθεί πως για πολλά χρόνια έχω εργαστεί στην ιδιωτική εκπαίδευση, ενώ τα τελευταία χρόνια υπηρέτησα ως αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Γυμνάσιο Λιδωρικίου και ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στο Κατάστημα Κράτησης Μαλανδρίνου.

Έχοντας πάντα αυξημένο ενδιαφέρον για τα κοινά, έχω διατελέσει γραμματέας στον Πολιτιστικό Σύλλογο Λιδωρικίου, πιο πρόσφατα αντιπρόεδρος στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου Λιδωρικίου και μέχρι πρότινος πρόεδρος στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου και του Παιδικού Σταθμού. Τέλος, έχω υπάρξει ξανά υποψήφια δημοτική σύμβουλος, ενώ κατά την τελευταία τετραετία διατηρώ την ιδιότητα του μέλος στην επιτροπή του Νομικού Προσώπου του Δήμου Δωρίδας καθώς και στις δύο επιτροπές Παιδείας του Δήμου.

Μοναδικό μου κριτήριο και γνώμονας για τις αυτοδιοικητικές μου επιλογές αποτελεί το καλό και η ανάπτυξη του τόπου. Έχοντας, λοιπόν, πίστη στις ικανότητες, το πολιτικό ήθος και τη δυναμική που διαθέτει ο Δημήτρης Γιαννόπουλος αλλά και ολόκληρη η ομάδα των συμπολιτών μας που τον πλαισιώνουν, ενώνω και εγώ τις δικές μου δυνάμεις μαζί τους, σε μια απόφαση ευθύνης για το Δήμο Δωρίδας. Στόχος μας να αλλάξουμε σελίδα και να βαδίσουμε με συνέπεια και πρόγραμμα σε νέα πορεία, ώστε να φτιάξουμε το Δήμο που όλοι θέλουμε και αξίζει σε εμάς και τα παιδιά μας.

Ενώνουμε δυνάμεις και δίνουμε προοπτική Αλλαγής και εξέλιξης για την Δωρίδα. Γινόμαστε εμείς οι ίδιοι η Αλλαγή και η Προοπτική που θέλουμε και έχουμε ανάγκη.


 Βιογραφικό Σημείωμα

Κωνσταντίνου Φλετούρη

Υποψήφιου Δημοτικού Συμβούλου

Δ. Ενότητας Βαρδουσίων


Γεννήθηκα το 1963 στην Αρτοτίνα Δωρίδος. Προσλήφθηκα στα ΕΛ.ΤΑ. το 1987.

Διατέλεσα Προϊστάμενος του καταστήματος Ευπαλίου μέχρι την συνταξιοδότηση μου. Για δύο χρόνια ήμουν Πρόεδρος και Ταμίας του Κυνηγετικού Συλλόγου Ευπαλίου.

Εξελέγην δημοτικός σύμβουλος του πρώην Δήμου Βαρδουσίων (2006-2010) και δημοτικός σύμβουλος Δήμου Δωρίδος (2010-2019)με την παράταξη “Δωρίδα για όλους“ όπου και διατέλεσα επί δυόμιση χρόνια  Αντιδήμαρχος. Διατέλεσα επίσης πρόεδρος της ΔΗΚΕΔ, καθώς και σε πολλές επιτροπές του δήμου. Είμαι παντρεμένος με τη Βασιλική Μπαλή και έχουμε δύο παιδιά: τη Δήμητρα, απόφοιτο Σχολής Τεχνικών Υπαξιωματικών Αεροπορίας και στέλεχος εν ενεργεία της Πολεμικής Αεροπορίας και το Βασίλη, απόφοιτος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Πατρών.

Αποφάσισα να συμπορευτώ σε αυτές τις εκλογές,  με την παράταξη Μαζί για την Δωρίδα του Δημήτρη Γιαννόπουλου, με τον οποίο με συνδέουν σχέσεις βαθειάς εκτίμησης και φιλίας. Έχοντας την γνώση των προβλημάτων του Δήμου μας και με την εμπειρία που απέκτησα από την πολύχρονη ενασχόληση μου με τα κοινά, συμμετέχω στη συνολική προσπάθεια της παράταξης για μια καλύτερη Δωρίδα.



Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου