ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

"μαζί για τη Φωκίδα" : Υποψήφιοι Βασιλική Λακουμέντα & Ανδρέας Ντότσικας

 Ανακοίνωση Υποψηφιότητας

Βασιλικής Λακουμέντα Δ. Ενότητας Βαρδουσίων

Ανδρέα Ντότσικα Δ. Ενότητας Ευπαλίου

Υποψηφίων Δημοτικών Συμβούλων

 

Η παράταξη  “Μαζί για τη Δωρίδα” του Δημήτρη Γιαννόπουλου συνεχίζει με ανακοινώσεις υποψηφίων και με χαρά και τιμή ανακοινώνει την Βασιλική Λακουμέντα στη Δ. Ενότητα Βαρδουσίων, και τον Ανδρέα Ντότσικα στη Δ. Ενότητα Ευπαλίου. Πρόκειται για ακόμα δύο νέα πρόσωπα,  αξιόλογα και ικανά,  με σκοπό να υπηρετήσουν τον τόπο τους προσφέροντας ένα καλύτερο αύριο στη Δωρίδα.

Βασιλικής Λακουμέντα

Υποψήφιας Δημοτικής Συμβούλου

Ενότητα Βαρδουσίων

Ονομάζομαι Λακουμέντα Βίκη (Βασιλική) του Οδυσσέα και της Κωνσταντίνας το γένος Σφήκα. Γεννήθηκα στις 6 Αυγούστου 1991 στην Άμφισσα.

Είμαι παντρεμένη με τον Χρήστο Ράμμο και μητέρα του Οδυσσέα και του Τριαντάφυλλου. Με τον σύζυγο μου κατέχουμε βοοειδή βιολογικής εκτατικής εκτροφής στην Κερασιά όπου διαμένουμε από το 2014. Έχω μεγαλώσει στο Λόγγο Μαναγούλης.

Είμαι τελειόφοιτη της Πολυτεχνικής Σχολής Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών .

Γνωρίζω Αγγλικά και Γαλλικά.

Παρακολούθησα Πρόγραμμα Γεωργικής Επαγγελματικής Κατάρτισης του ΥΠΑΑΤ με προσανατολισμό την κτηνοτροφία.

Τα προβλήματα της καθημερινότητας ειδικότερα στα ορεινά χωριά του Δήμου μας είναι αυτά που με παρότρυναν να ασχοληθώ με τα δημοτικά ζητήματα.

Το μοναδικό κίνητρο για να είμαι υποψήφια με την παράταξη του κυρίου Δ. Γιαννόπουλου, “Μαζί για τη Δωρίδα”  είναι ότι θέλω να φανώ αντάξια των προσδοκιών των συμπολιτών μου βάζοντας τα δυνατά μου και κάνοντας ότι καλύτερο μπορώ για τον τόπο που μεγάλωσα και μεγαλώνουν τα παιδιά μου!!!!!

 

Βιογραφικό Σημείωμα

Ανδρέα Ντότσικα

Υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου

Δ. Ενότητα Ευπαλίου


Ονομάζομαι Ανδρέας Ντότσικας και γεννήθηκα το 1982 στον Χολαργό Αττικής. Η καταγωγή μου είναι από το Τρίκορφο και το Καστράκι  Δωρίδος. Μεγάλωσα στο Καστράκι, όπου διατηρώ και την έδρα της επαγγελματικής μου δραστηριότητας από το 2004. Είμαι παντρεμένος με την Βασιλική Χαντζή, με την οποία έχω αποκτήσει τρία παιδιά, ένα αγόρι και δύο κορίτσια, ηλικίας 12, 10 και 6 ετών αντίστοιχα.

Εργάζομαι ως ελεύθερος επαγγελματίας στο αντικείμενο των Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων και στην Εγκατάσταση Φωτοβολταϊκών συστημάτων και άλλων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Επίσης, εργάζομαι στον Ανεξάρτητο Διαχειριστή Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΑΔΜΗΕ) στους υποσταθμούς Δωρίδος και Ναυπακτίας.

Η απόφασή μου να ασχοληθώ με τα κοινά είναι καρπός ώριμης σκέψης και προβληματισμού. Στηρίζεται στη γνώση των προβλημάτων του Δήμου μας. Γνώση που απέκτησα μέσα από την επαγγελματική, και όχι μόνο, δραστηριότητά μου σε σχεδόν όλα τα χωριά του Δήμου μας.

Η καθημερινή επαφή με τους συμπολίτες μου, αλλά και η επιθυμία για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο του Δήμου Δωρίδος αποτελεί το μοναδικό κίνητρο για να είμαι υποψήφιος με την παράταξη «Μαζί για τη Δωρίδα» του Δημήτρη Γιαννόπουλου, γιατί θεωρώ ότι η εμπειρία του όλα αυτά τα χρόνια στην αυτοδιοίκηση αλλά και ο χαρακτήρας του θα συντελέσουν στην ανάπτυξη του τόπου μας.


Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου