ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΜΑΖΙ για τη Δωρίδα : Ανακοίνωση Υποψηφιότητας

 

Ανακοίνωση Υποψηφιότητας

Δήμητρας Σφήκα Φούντα Δ. Ενότητας Ευπαλίου

και Κωνσταντίνου Κουτσούμπα Δ. Ενότητας Λιδωρικίου

Υποψηφίων Δημοτικών Συμβούλων

Συνεχίζοντας τις ανακοινώσεις των υποψηφίων μας, σας παρουσιάζουμε δύο σημαντικά στελέχη της παράταξης μας, την υποψήφια δημοτική σύμβουλο της Δ.Ε Ευπαλίου Δήμητρα Σφήκα Φούντα και τον υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο της Δ.Ε Λιδωρικίου Κωνσταντίνο Κουτσούμπα. Δύο άνθρωποι με σπουδαία κοινωνική δράση, υψηλό αίσθημα συλλογικότητας και κοινής προσφοράς.

Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία!

Βιογραφικό Σημείωμα

Δήμητρας Σφήκα Φούντα

Υποψήφιας Δημοτικής Συμβούλου

Δ. Ενότητα Ευπαλίου


Ονομάζομαι Δήμητρα Σφήκα Φούντα, έχω σπουδάσει «Τεχνικός Μαγειρικής Τέχνης (Chef)» και εργάζομαι στο Κοινωνικό Παντοπωλείο της Ναυπάκτου. Παράλληλα, διατηρώ ταβέρνα με τον σύζυγό μου Βασίλειο Φούντα, στη Μανάγουλη Δωρίδος, ενώ έχω διατελέσει και μέλος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, καθώς και Πολιτιστικών Συλλόγων, για πολλά χρόνια. Επιπλέον, έχω παρακολουθήσει Σεμινάριο με θέμα: «Αξιοποίηση Πολιτιστικής Κληρονομιάς», σε Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης.

Αποφάσισα να δραστηριοποιηθώ ενεργά στις επικείμενες Δημοτικές Εκλογές και να ασχοληθώ με τα δημοτικά, μετά από ώριμη σκέψη, γιατί με ενδιαφέρει να προσφέρω Κοινωνικό Έργο. Η πιο σημαντική αξία στη ζωή μας είναι η προσφορά στο συνάνθρωπο! Με αυτήν γαλουχήθηκα και μεγάλωσα και τα παιδιά μου, τη Βιολέττα και τον Γιάννη, φοιτητές στο Πανεπιστήμιο.

Η επαγγελματική μου δραστηριοποίηση τα τελευταία χρόνια στο Κοινωνικό Παντοπωλείο με «έφερε» κοντά σε ευαίσθητες ομάδες πληθυσμού και με βοήθησε να καταλάβω σε βάθος τα κοινωνικά προβλήματα. Από την άλλη πλευρά, η επιχειρηματική μου δραστηριότητα στο χώρο της εστίασης, μου πρόσφερε την επιπλέον πολύτιμη εμπειρία της επικοινωνίας με τους συμπολίτες μου. Μαζί τους μοιράστηκα σκέψεις και προβληματισμούς για σημαντικά θέματα του τόπου μας, για τα οποία έχω σκοπό να εργαστώ με όλες μου τις δυνάμεις! Μερικά μόνο από τα θέματα με τα οποία σκοπεύω να ασχοληθώ ενεργά, είναι τα κάτωθι:

·          Η δημιουργία υποδομών που θα ενισχύουν και θα αναπτύξουν τις τουριστικές υποδομές του τόπου μας, για να αγγίξει την κορυφή της λίστας των τουριστικών επιλογών όλο το χρόνο και να δώσουμε κίνητρα σε νέους επιχειρηματίες να επενδύσουν στον τόπο μας, που έχει πολλά να προσφέρει!

·         Η υποστήριξη των υπαρχόντων επιχειρησιακών μονάδων του τόπου μας, με σκοπό να είναι βιώσιμες, να εξελίσσονται και να προσφέρουν έτσι αξιόλογες θέσεις εργασίες στους νέους μας, ώστε να μην αναγκάζονται να φεύγουν, για να αναζητήσουν μία καλύτερη ποιότητα ζωής αλλού.

·         Η οργάνωση και υλοποίηση εκδηλώσεων πολιτιστικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα, όχι μόνο στα κέντρα του Νομού μας, αλλά και στα χωριά μας, για την επιμόρφωση και την ψυχαγωγία των συνδημοτών μας, αλλά και για την προσέλκυση επισκεπτών που θα γνωρίσουν τον τόπο μας και θα διαδώσουν τις ομορφιές και τις αξίες του.

·         Η ανάγκη δημιουργίας Κοινωνικών Παντοπωλείων και στο Νομό μας, για την οποία θα αξιοποιήσω στο μέγιστο βαθμό την προσωπική μου επαγγελματική εμπειρία από την εργασία μου στο Κοινωνικό Παντοπωλείο της Ναυπάκτου, γιατί πιστεύω ότι παρέχουν ουσιαστική βοήθεια, σε όσους την έχουν ανάγκη!

Γι’ αυτά και άλλα θέματα, από τη δική μου την πλευρά, θα συμβάλλω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, γιατί με ενδιαφέρει να προσφέρω στον τόπο που γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω μόνιμα.  Αυτή η επιθυμία μου αποτελεί το μοναδικό κίνητρο για να είμαι υποψήφια με την παράταξη του κου. Δ. Γιαννόπουλου “Μαζί, για τη Δωρίδα”. Θεωρώ ότι ο ίδιος και η ομάδα του είμαστε άνθρωποι με αρχές και αξίες, αγαπάμε τον τόπο μας και τους ανθρώπους του και θα εργαστούμε σκληρά για το κοινό καλό!

Ελάτε, όλοι μαζί να δουλέψουμε για τη Δωρίδα μας, για να δώσουμε στον τόπο μας την αξία και το μέλλον που του ταιριάζει!


Σας ευχαριστώ!

Βιογραφικό Σημείωμα

Κωνσταντίνου Κουτσούμπα

Υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου

Δ. Ενότητα Λιδωρικίου



Γεννήθηκα το 1974 στο Λιδωρίκι είμαι κτηνοτρόφος με μια σύγχρονη και καλά οργανωμένη οικογενειακή επιχείρηση , παντρεμένος με την Αργυρώ Λαγγουράνη από την Άμφισσα και έχουμε τρία ανήλικα παιδιά .

Εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος από το 2002 ως 2010 στο δήμο Λιδωρικίου και από το 2010 ως 2019 στο δήμο Δωρίδας,

 Αντιπρόεδρος δημοτικού συμβούλιου δήμου Δωρίδας  2015-2019.

Υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος  το 2019 με το Φάνη Σπανό

Ιδρυτικό μέλος και αντιπρόεδρος του Κτηνοτροφικού συλλόγου Δωρίδας.

 Με ιδιαίτερη χαρά ανταποκρίθηκα στο κάλεσμα του υποψήφιου Δημάρχου Δημήτρη Γιαννόπουλου,  διακρίνοντας  σε αυτόν  ήθος, εντιμότητα και όρεξη για δουλειά  και  αποφάσισα να  μετάσχω ως υποψήφιος Δημοτικός  σύμβουλος στο Δήμο Δωρίδας   με το συνδυασμό «Μαζί για τη Δωρίδα».

Οι λόγοι της απόφασής μου είναι αρκετοί:

· Η αγάπη μου για την Δωρίδα. Όπως προανέφερα γεννήθηκα, μεγάλωσα, εργάζομαι και κατοικώ στο Λιδωρίκι .

· Η διεκδίκηση και αποπεράτωση των έργων υποδομής, καθώς και η διεκδίκηση περισσότερων πόρων για τον Δήμο Δωρίδας

. · Η εξυπηρέτηση των συμπολιτών μου και η προσπάθειά μου να συμβάλλω τόσο στην ανάδειξη των αγροκτηνοτροφικών προϊόντων, όσο και στην άμεση λύση των προβλημάτων της καθημερινότητας, ώστε να αλλάξει η ποιότητα της ζωής τους.

· Σαν γονιός να προσπαθήσω για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας στον τόπο τους.

Σαν υποψήφιος Δημοτικός  σύμβουλος πιστεύω στην υπέρβαση των πολιτικών διαφορών, όπου όλοι, παρά τις αντιπαραθέσεις τους, πρέπει να στηρίξουν ενεργά θεσμούς και πρόσωπα τα οποία είναι ικανά να υπηρετήσουν την τοπική κοινωνία . Για  χρόνια από τη θέση του αιρετού δημοτικού συμβούλου στο Δήμο Δωρίδας, έχω μάθει να προσφέρω στον άνθρωπο. Αυτό αποτέλεσε καθοριστικό παράγοντα.

Ζητώ άμεσα λύση σε προβλήματα της καθημερινότητας μας, για τα οποία θέλω να συμμετέχω ενεργά στην επίλυση τους. Τώρα είναι η ώρα να δώσουμε όλοι μαζί τη μάχη για τη Δωρίδα και να την φέρουμε στη θέση που της αξίζει κάνοντας τις προσδοκίες μας πράξη. Γιατί για την καθημερινότητα όλων μας  και την αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής μας  χρειάζεται να συνεργαστούμε όλοι μαζί , για να γίνουν τα λόγια πράξεις.


Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου