ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Μαζί: Ανακοίνωση Υποψηφιότητας Κανέλλας (Νέλλης) Ζέρβακαι Παναγιώτη Κέκουλα

 

 

Η παράταξη " Μαζί για τη Δωρίδα" του Δ. Γιαννόπουλου, στα πλαίσια των εντατικών ανακοινώσεων των υποψηφίων της, συνεχίζει με δύο ακόμη αξιόλογα νέα πρόσωπα να στελεχώνουν το ψηφοδέλτιο της. Ο λόγος για την Κανέλλα (Νέλλη ) Ζέρβα στη Δ. Ενότητα Ευπαλίου και τον Παναγιώτη Κέκουλα στη Δ. Ενότητα Τολοφώνας, με γνώση, φρέσκιες ιδέες, με ιδιαίτερες προοπτικές και όραμα για τον τόπο τους.

Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία!

Βιογραφικό Σημείωμα

Κανέλλας (Νέλλης) Ζέρβα

Υποψήφιας Δημοτικής Συμβούλου

Δ. Ενότητα Ευπαλίου

Ονομάζομαι Ζέρβα Κανέλλα (Νέλλη)  γεννημένη στις 28/11/1997 στην Αθήνα, με καταγωγή από το Ευπάλιο και έχω μεγαλώσει στη Ναύπακτο όπου τελείωσα και το Λύκειο.

Είμαι απόφοιτη του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με τομέα τη Διοικητική Επιστήμη και Δημόσιο Δίκαιο.

Πλέον εργάζομαι ως ιδιωτική υπάλληλος σε επιχείρηση που δραστηριοποιείται στην πόλη μου.

Για τρία χρόνια εργάστηκα σε εταιρία της Αθήνας, παράλληλα με τις σπουδές μου.

Είμαι κάτοχος πιστοποιητικού ομιλίας της Αγγλικής γλώσσας (Michigan ecce), χρήσης υπολογιστή (ECDL).
Παρακολούθησα σεμινάρια σχετικά με την κοινωνιολογία μέσω του Πάντειου Πανεπιστημίου και σεμινάρια σχετικά με την διαχείριση της εξωτερικής πολιτικής της χώρας μέσω του Καποδιστριακού πανεπιστημίου κατά τη διάρκεια της φοίτησης μου.

Πλέον κατοικώ στη Ναύπακτο από το 2020.

Αποφάσισα να δραστηριοποιηθώ ενεργά στις επικείμενες Δημοτικές εκλογές γιατί ως νέος άνθρωπος που αγαπά τον τόπο που μεγάλωσε θέλω να συμβάλω στην εξέλιξη του. Μέσω των σπουδών μου θα ήθελα να προσφέρω της γνώσεις που διαθέτω.

Η απόφαση μου να ασχοληθώ με τα δημοτικά είναι καρπός ώριμης σκέψης και προβληματισμού. Στηρίζεται στη γνώση των προβλημάτων του Δήμου μας, γνώση που απέκτησα μέσα από τη συναναστροφή μου με ανθρώπους που ζουν και δραστηριοποιούνται στο δήμο Δωρίδος.

Το όραμα και η θέληση του κυρίου Δ. Γιαννόπουλου συντέλεσαν στη απόφαση μου να είμαι υποψήφια με την παράταξη του “Μαζί για τη Δωρίδα”.


Βιογραφικό Σημείωμα

Παναγιώτη Κέκουλα

Υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου

Δ. Ενότητα Τολοφώνας

 

Ονομάζομαι Παναγιώτης Κέκουλας, είμαι 38 ετών και ζω μόνιμα στον  Άγιο Σπυρίδωνα της τοπικής κοινότητας Καλλιθέας, δημοτικής ενότητας Τολοφώνας, δήμου Δωρίδος.

Αποφοίτησα από το Λύκειο Ευπαλίου το έτος 2004 και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο ΤΕΙ Μεσολογγίου στη Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας του τμήματος Λογιστικής το έτος 2008.

Από το 2014 κ έως σήμερα εργάζομαι ως  λογιστής  στην  λογιστική  εταιρεία  A.M.CO. O.E.  που διατηρεί γραφεία στην Ναύπακτο και στην Πάτρα.

Προηγουμένως είχα εργαστεί  και με συμβάσεις ορισμένου χρόνου στον δήμο Δωρίδας στην οικονομική υπηρεσία που βρίσκεται στο Ευπάλιο.

Επίσης εργάστηκα για μεγάλο χρονικό διάστημα και σε καταστήματα εστίασης στην περιοχή με επακόλουθο τη συνεχή επικοινωνία κ ακούγοντας τους σοβαρούς προβληματισμούς των κατοίκων αυτής της περιοχής.

Αποφάσισα να ασχοληθώ ενεργά στις επικείμενες δημοτικές εκλογές βάζοντας υποψηφιότητα ως δημοτικός σύμβουλος στη δημοτική ενότητα Τολοφώνας του δήμου Δωρίδας με την παράταξη “ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΩΡΙΔΑ” του κυρίου Δημήτρη Γιαννόπουλου γιατί θεωρώ χρέος μου ως ένας από τους νέους ανθρώπους που έχουν μείνει στην περιοχή να προσπαθήσω μαζί με  τους συνδημότες μου να επιλύσουμε βασικά προβλήματα της καθημερινότητάς μας, κάτι που έχει σταματήσει εδώ και χρόνια να γίνεται σε αυτό τον τόπο. 


Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου