ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΕΣ.....


Μεγάλωσα σε ένα χωριό κι έγινα βουλευτής από ανάγκη…
Παίρνω το πενιχρό 6.100 € τον μήνα… κι άντε να ζήσεις…
Κάνω 4 επιτροπές επί 250 € το μήνα και παίρνω άλλα 1000 €…
Παίρνω κι άλλα 1000 € τον μήνα για ενοίκιο για μια τρώγλη στο Χαλάνδρι που σιγά την περιοχή δηλαδή…στο χωριό μου είχα πιο πολύ άπλα…
Παίρνω 1000 € για οργάνωση γραφείου και πέστε μου εσείς τι να πρωτοαγοράσω με αυτά τα ψίχουλα…
Παίρνω τις γιορτές 1000 € για να επικοινωνώ με τους ψηφοφόρους μου και πάω και τους βλέπω χωρίς να κρατάω ένα κανταΐφι βρε αδελφέ γιατί με χίλια ευρώ θέλω 18 ζαχαροπλαστεία «Κοσμικόν» να έχω για να τους προλάβω…
Παίρνω δώρα Πάσχα… Χριστουγέννων… και επίδομα αδείας της πλάκας, όταν για διαμονές σε Μύκονο και Αράχοβα βάζω κι απ’ τη τσέπη μου…
Παίρνω 104 αεροπορικά εισιτήρια το χρόνο όταν ο χρόνος έχει 365 ημέρες άρα είμαι «μέσα» οικονομικά άλλες 261 μέρες…
Παίρνω απεριόριστες μετακινήσεις με ΟΣΕ ΚΤΕΛ και Πλοία και είναι σαν να με δουλεύουνε, αφού ξέρουν ότι ποτέ δεν μπαίνω σε μέσα μαζικής μεταφοράς μαζί με όλη τη μπλέμπα…
Παίρνω ένα αυτοκίνητο «πολυτέλειας» λένε, όταν εγώ για τις μετακινήσεις μου στο χωριό απ΄το σπίτι στο καφενείο είχα παρκαρισμένη απ’ έξω μια Πόρσε δέκα μέτρα…
Παίρνω καύσιμα 600 € το μήνα και στις 15 του μηνός είμαι με άδειο ρεζερβουάρ οπότε τα ξαναχώνω…
Παίρνω έναν! (καλά διαβάσατε) έναν αστυνομικό για φρουρά όταν μόνο για το σούπερ μάρκετ θέλω τρία άτομα να κουβαλάνε τα ψώνια…
Παίρνω 4 κινητά τηλέφωνα τελευταίας τεχνολογίας και καλά, αλλά το Apple iPhone 8 64GB Space Grey γαμώ τη φάρα τους το έχω δει μόνο σε φωτογραφία…
Παίρνω τηλεφωνική ατέλεια αλλά τι να την κάνω όταν έχω δώρο internet και απεριόριστα από πάροχο που με γλύφει…
Παίρνω 4 υπαλλήλους για το γραφείο όταν μόνο 4 θέλω για να μου κάνουν αέρα με ένα φτερό…
Παίρνω έναν επιστημονικό συνεργάτη για να καταλαβαίνει τι μου λένε γιατί εγώ είμαι παιδί από χωριό και δεν τα πιάνω με τη μια…
Παίρνω 5-6 άτοκα δάνεια για να ψωνίζω στα lidl…
Παίρνω δωρεάν γυμναστήριο και σάουνα αλλά δεν πάω γιατί δεν με βοηθάει η κοιλιά μου…
Παίρνω δωρεάν νηπιαγωγείο για τα παιδιά μου αλλά (για να δείτε τη κοροϊδία…) παιδιά δεν έχω …
Παίρνω δωρεάν διόδια και χέστηκε ο πολύδωρας…σιγά τα λεφτά που γλυτώνω…
Παίρνω δωρεάν είσοδο σε αρχαιολογικούς χώρους αλλά τι να την κάνω… να πάω να ατενίζω παλιές πέτρες;…
Παίρνω δωρεάν διαμονή, μάσες, ξάπλες και πίπες όταν πάω εξωτερικό… και,
Παίρνω και δωρεάν θάψιμο όταν πεθάνω και σιγά την παροχή αφού εγώ θα έχω πεθάνει και χέστηκα…
Κι όσο τα λογαριάζω όλα αυτά τόσο σκέφτομαι να αλλάξω επάγγελμα για να μην πεθάνω της πείνας.

Κώστας Καλμαντής
Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου