ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

"Κεραυνοί" Σαλαμούρα σε ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ πρός τον ΔΗΜΑΡΧΟ


Μετά τα αστραπό-βροντα του καιρού, ήρθαν και οι "Κεραυνοί" του δημοτικού Συμβούλου Δήμου Ναυπακτίας κ. Χρήστου Σαλαμούρα ο οποίος δημοσιοποιεί τα ΟΣΑ λεγόντουσαν, τα τελευταία χρόνια, στα "πηγαδάκια" της Ναυπάκτου!

"Ούτε λίγο... Ούτε πολύ" ο κ. Σαλαμούρας είναι σα να τραγουδά στον Δήμαρχο το λαικό άσμα : "Είχε παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα" αφού αφήνει πολλά "υπονοούμενα" για την 5ετία  της Συνεργασίας τους στη Δημοτική Αρχή!

"Ήταν προβληματική" αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ. Σαλαμούρας, "με αποτέλεσμα να υπάρχει απόκλιση λόγων και πράξεων, πολύ περισσότερο προεκλογικών υποσχέσεων και έργων"!
"Δεν ανταποκριθήκαμε στις προσδοκίες των συμπολιτών μας".
"Επιτρέψατε σε έμπιστα στελέχη σας να βάλουν εναντίον μου και εμμέσως να αμφισβητούν την τιμή και την υπόληψή μου" τονίζοντας ότι "Η προσφορά μου όλα τα χρόνια ήταν... Άμισθη" !

Ο μεγάλος "κεραυνός"  όμως του δ.σ. έρχεται με την φράση : "Δεν αποσκοπούσα ποτέ σε βιοποριστική αναζήτηση ή υπαρξιακή ανασφάλεια". Μια φράση με συγκεκριμένους... αποδέκτες, συναδέλφους του που στερούνται εισοδημάτων!

Και ο κ. Σαλαμούρας τελειώνει την Επιστολή και τον... Δήμαρχο με την "κατά τα άλλα γνωστή στους γνωρίζοντες" Απόφασή του για την θέση του στις επερχόμενες Εκλογές:

"Δεν θα συμπορευθώ με την Παράταξή σας"

Χωρίς ωστόσο να ανοίγει περαιτέρω τα... "χαρτιά" του!

Ολόκληρη η ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ του δ.σ. Χρ. Σαλαμούρα προς τον Δήμαρχο έχει ως εξής:






ΑΝΟΙΧΤΗ  ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Δημοτικού Συμβούλου Χρήστου Σαλαμούρα

ΠΡΟΣ ΤΟΝ
ΔΗΜΑΡΧΟ  ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ
κ. Παναγιώτη Λουκόπουλο
Κύριε Δήμαρχε,
Στις Εκλογές του 2014 συμμετείχα, μετά από παράκλησή σας, ως συνεργαζόμενος, με την Παράταξη της οποίας Ηγείστε και οι συμπολίτες, μας ανέδειξαν Δημοτική Αρχή.
Κατόπιν αυτού, μου αναθέσατε την ανάληψη ευθύνης του Προέδρου ΧΥΤΑ 1ης Π.Ε. Αιτωλ/νίας.
Οφείλω να επισημάνω ότι η αγαστή συνεργασία μας και η επιμελής προσπάθεια, είχε σαν αποτέλεσμα την εύρυθμη λειτουργία των εγκαταστάσεων της Βλαχομάντρας και την ανάδειξη του ΧΥΤΑ ως προτύπου σε επίπεδο Περιφέρειας και όχι μόνο. Πετύχαμε την ένταξή του σε Ευρωπαικό Πρόγραμμα ύψους 15.000.000 ευρώ που αναβαθμίζει τον ΧΥΤΑ σε ΧΥΤΥ και επιλύει το πρόβλημα διαχείρισης των απορριμμάτων του Δήμου μας για Δεκαετίες!
Πέραν αυτών όμως και εντός ολίγων μηνών, εκπνέει η εντολή του λαού προς εμάς και οδηγούμαστε σε Εκλογές. Θεωρώ υποχρέωσή μου να σας καταθέσω κατ'  ιδίαν και δημοσίως τις σκέψεις και τις αποφάσεις μου σχετικά με τη στάση μου στο θέμα αυτό!
Είναι γεγονός ότι η πεντάχρονη συνεργασία μας σε Παραταξιακό επίπεδο, υπήρξε  προβληματική. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να υπάρχει απόκλιση λόγων και πράξεων, πολύ περισσότερο προεκλογικών υποσχέσεων και έργων. Κατά την άποψή μου δεν ανταποκριθήκαμε στο επίπεδο προσδοκιών των συμπολιτών μας.
Πέραν αυτού όμως, αισθάνομαι την ανάγκη να σας εκφράσω και την προσωπική μου ανθρώπινη πικρία για το γεγονός ότι επιτρέψατε σε έμπιστα στελέχη σας να βάλουν εναντίον μου και εμμέσως να αμφισβητούν την τιμή και την υπόληψή μου!
Η ενασχόλησή μου με τα κοινά δεν οφείλεται σε βιοποριστική αναζήτηση ή υπαρξιακή ανασφάλεια.
Ενημερώνω τους συμπολίτες μου και το καταθέτω δημοσίως πρώτη φορά ότι όλα τα χρόνια που κατέχω δημόσιο αξίωμα ως Αιρετός ΔΕΝ έχω επιβαρύνει το Δήμο με ένα ευρώ και η προσφορά μου σε όλες τις θέσεις υπήρξε ΑΜΙΣΘΙ..
Κύριε Δήμαρχε,
Η Απόφασή μου για τις επερχόμενες εκλογές είναι να μην συμπορευθώ με την Παράταξή σας!
Κρατάω στη μνήμη μου τα ολίγα θετικά  και αποβάλλω τα πολύ περισσότερα  αρνητικά!
Με τιμή

Χρήστος Σαλαμούρας

Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου