Με αφορμή τα γραφόμενά μας με Τίτλο: "Ναύπακτος: Επέκταση χερσαίας ζώνης του λιμανιού - Θα εξυπηρετεί κρουαζιερόπλοια και υδροπλάνα" για την σχετική Απόφαση του Δημ. Λιμενικού Ταμείου Ναυπάκτου, ο π. Λιμενάρχης και Μέλος του δ.σ. κ. Βασίλης Σμπούκης, συμπληρώνει μέσω του f.b.:
"Σχετικά με την επισκεψιμότητα στο αγκυροβόλιο απο κρουαζιερόπλοια και υδροπλάνα είναι όνειρο θερινής νυκτός όπως και από πληθώρα θ/Γ όταν κατασκευάσθει η μαρίνα..
Οι λόγοι που δεν κρίνουν βιώσιμη μια τέτοια επένδυση στην Ναύπακτο..
1. Δεν υπάρχει αεροδρόμιο
2. Στον Κορινθιακό διέρχεται το 5% τον Θ/Γ από Ισθμό - Ιόνιο
3. Τα πακέτα κρουαζιέρας στην περιοχή που διέρχονται τα κρουαζιερόπλοια είναι Κατάκολο (Αρχαία Ολυμπία) και Ιτέα (Δελφούς) που ο χρόνος πλούς είναι 3-4 ώρες και η ημέρες κρουαζιέρας και το πρόγραμμα είναι περιορισμένο να γίνει ενδιάμεσος σταθμός η Ναύπακτος..
Όσο για τα θαλαμηγά ενοικιάζονται για 7 η 10 ημέρες με αφετηρία Λευκάδα, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Ζακύνθος, όπου υπάρχουν αεροδρόμια και η μια εβδομάδα δεν φτάνει να γυρίσουν το Ιόνιο και φυσικά καλός καιρός..
Άρα για να έρθει ένα σκάφος από το Ιόνιο θέλει πρόγραμμα συν δύο ημέρες μια να έρθει μια μα φύγει για να παραδώσει το σκάφος στην αφετηρία η όπου έχει κοντά αεροδρόμιο για να φύγει ο τουρίστας για την χώρα του..
4. Σε μία απόσταση 30 μιλίων υπάρχουν 5. μαρίνες Μεσολόγγι, Πάτρα, Αίγιο, Τριζονια, Ιτέα Και ας αδιαφορισουμε για τα λιμάνια Γαλαξίδι, κιατο, Κόρινθος..Τώρα να πούμε την άλλη περίπτωση τα διερχόμενα σκάφη του Ισθμού (Κορίνθου)..
Πίκρα.. Όταν ένα 12άμετρο σκάφος θέλει 150ευρώ την διέλευση συν τα καύσιμα..
Αλλάζει προορισμό αντί στο Ιόνιο πηγαίνει Αιγαίο..
Γι'αυτό όταν πάμε να κάνουμε κάτι πόρτα γίνονται οι μελέτες, έργων.. βιωσιμότητας κ.λ.π και αν βγαίνει το έργο γίνεται..
Η Ναύπακτος απευθύνεται σε άλλες μορφές τουρισμού που πρώτα τις βλέπουν και τις σχεδιάζουν οι ειδικοί..
Εξού και το καθένας στο είδος του.."
Οι λόγοι που δεν κρίνουν βιώσιμη μια τέτοια επένδυση στην Ναύπακτο..
1. Δεν υπάρχει αεροδρόμιο
2. Στον Κορινθιακό διέρχεται το 5% τον Θ/Γ από Ισθμό - Ιόνιο
3. Τα πακέτα κρουαζιέρας στην περιοχή που διέρχονται τα κρουαζιερόπλοια είναι Κατάκολο (Αρχαία Ολυμπία) και Ιτέα (Δελφούς) που ο χρόνος πλούς είναι 3-4 ώρες και η ημέρες κρουαζιέρας και το πρόγραμμα είναι περιορισμένο να γίνει ενδιάμεσος σταθμός η Ναύπακτος..
Όσο για τα θαλαμηγά ενοικιάζονται για 7 η 10 ημέρες με αφετηρία Λευκάδα, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Ζακύνθος, όπου υπάρχουν αεροδρόμια και η μια εβδομάδα δεν φτάνει να γυρίσουν το Ιόνιο και φυσικά καλός καιρός..
Άρα για να έρθει ένα σκάφος από το Ιόνιο θέλει πρόγραμμα συν δύο ημέρες μια να έρθει μια μα φύγει για να παραδώσει το σκάφος στην αφετηρία η όπου έχει κοντά αεροδρόμιο για να φύγει ο τουρίστας για την χώρα του..
4. Σε μία απόσταση 30 μιλίων υπάρχουν 5. μαρίνες Μεσολόγγι, Πάτρα, Αίγιο, Τριζονια, Ιτέα Και ας αδιαφορισουμε για τα λιμάνια Γαλαξίδι, κιατο, Κόρινθος..
Πίκρα.. Όταν ένα 12άμετρο σκάφος θέλει 150ευρώ την διέλευση συν τα καύσιμα..
Αλλάζει προορισμό αντί στο Ιόνιο πηγαίνει Αιγαίο..
Γι'αυτό όταν πάμε να κάνουμε κάτι πόρτα γίνονται οι μελέτες, έργων.. βιωσιμότητας κ.λ.π και αν βγαίνει το έργο γίνεται..
Η Ναύπακτος απευθύνεται σε άλλες μορφές τουρισμού που πρώτα τις βλέπουν και τις σχεδιάζουν οι ειδικοί..
Εξού και το καθένας στο είδος του.."
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου