ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Ναύπακτος: Επέκταση χερσαίας ζώνης του λιμανιού - Θα εξυπηρετεί κρουαζιερόπλοια και υδροπλάνα


Από το tornosnews,gr διαβάζουμε ρεπορτάζ(;) ή Ανακοίνωση από τις αποφάσεις και σκέψεις στο τελευταίο δ.σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ναυπάκτου...

Διαβάστε τα και σεις και μετα… σχολιάζουμε:


ο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ναυπάκτου ενέκρινε την επέκταση της Χερσαίας Ζώνης του λιμανιού δυτικά της πόλης μέχρι την ανατολική όχθη του χειμάρρου Βαρειά.

Η προτεινόμενη λιμενική εγκατάσταση στη θέση Βαρειά της Ναυπάκτου:

1. Θα αποσυμφορήσει τον αρχαίο λιμένα της Ναυπάκτου από σκάφη επισκεπτών που λόγω έλλειψης λιμενικής υποδομής τον χρησιμοποιούν για τις ανάγκες τους, επιβαρύνοντας σημαντικά το μνημείο.

2. Θα εξυπηρετεί τις ανάγκες των τοπικών σκαφών τα οποία σήμερα επιβαρύνουν τον αρχαίο λιμένα της Ναυπάκτου που είναι διατηρητέο μνημείο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα από τη μία πλευρά την πλημμελή εξυπηρέτηση των σκαφών και από την άλλη την σημαντική επιβάρυνση του μνημείου το οποίο σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία έπρεπε να έχει απαλλαγεί από αυτές τις δραστηριότητες.

3. Βρίσκεται σε σημείο που ικανοποιεί με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες των διερχόμενων σκαφών.


4. Θα συμβάλλει αποφασιστικά στην αναβάθμιση της τουριστικής κίνησης της Ναυπάκτου αφού θα μπορεί να εξυπηρετεί κρουαζερόπλοια μικρού και μεσαίου μεγέθους που διέρχονται από τον Κορινθιακό κόλπο.

5. Θα μπορεί να εξυπηρετεί και υδροπλάνα ως εκ τούτου θα λειτουργεί και ως υδατοδρόμιο

6. Θα καλύψει ανάγκες εμπορικού λιμένα για την περιοχή, δεδομένου ότι σήμερα τέτοιες ανάγκες δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από τον υφιστάμενο αρχαίο λιμένα που ουσιαστικά είναι μνημείο.

7. Θα κατασκευασθεί σε απόσταση 1.500 περίπου μέτρων από τον αρχαίο Λιμένα της Ναυπάκτου και σε σημείο που θα συμβάλλει στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση μέσω του παραχειμάρρειου δρόμου (βαρειάς)."
Αποτέλεσμα εικόνας για νεροτσουληθρες ναυπακτου
Οι κατεστραμένες Νεροτσουλήθρες
Εμείς ζητήσαμε τη γνώμη του γνώστη του αντικειμένου και Συμβούλου στο δ.σ. του Δ.Λ.Τ.Ναυπάκτου κου Βασίλη Σμπούκη πρώην Λιμενάρχου της Ναυπάκτου ο οποίος μας απάντησε εγγράφως με Μύθο του Χότζα! Μύθος που έχει ως φαίνεται τεράστια ομοιότητα με τα τεκταινόμενα στο Λιμενικό Ταμείο Ναυπάκτου: Ο ΦΟΥΡΝΟΣ ΤΟΥ ΧΟΤΖΑ

ή ...για να τάχουμε καλά με όλους...


Ο Νασρεδίν Χότζας βάλθηκε κάποτε να χτίσει ένα φούρνο. Ενώ τον έχτιζε, τον πλησίασε ένας γείτονας και του είπε:
- Εδώ όταν πιάσει νοτιά, τα σαρώνει όλα. Εκεί που έχεις βάλει το άνοιγμα θα μπαίνει ίσια μέσα. Να βάλεις το άνοιγμα κατά το βοριά.
Ο Χότζας βρήκε σωστή τη συμβουλή. Γκρέμισε λοιπόν όσο είχε χτίσει και βάλθηκε να τον χτίζει με το άνοιγμα προς το βοριά. Μετά από λίγο πέρασε ένας άλλος γείτονας και του είπε:
- Να βάλεις το άνοιγμα κατά τη δύση, γιατί εδώ φυσάει πιο συχνά λεβάντες.
Ο Χότζας σκέφτηκε πως ο γείτονας είχε δίκιο. Γκρέμισε όσο είχε χτίσει και άρχισε να χτίζει πάλι με το άνοιγμα προς τη δύση. Πριν περάσει όμως πολλή ώρα, πέρασε ένας άλλος γείτονας και του είπε:
- Τι κάνεις εκεί; Δεν ξέρεις ότι άμα πιάσει πουνέντες εδώ, δεν στέκεται τίποτα όρθιο; Να βάλεις το άνοιγμα στην ανατολή.
Ο κακομοίρης ο Χότζας γκρέμισε ξανά το φούρνο του και βάλθηκε να τον χτίζει από την αρχή. Μα σε λίγο περνάει ένας άλλος και του λέει:
- Πώς σου ήρθε να βάλεις το άνοιγα στην ανατολή; Στο νοτιά πρέπει να το βάλεις, να μην τον πιάνει το ξεροβόρι. Όλα τα άλλα είναι ανοησίες.
Ο Χότζας λοιπόν, απηυδισμένος, πιάνει και χτίζει το φούρνο του πάνω σ’ ένα κάρο.
- Τι κάνεις εκεί βρε Χοτζα; Τι καμώματα είν’ αυτά;
- Τον έβαλα στο κάρο, για να μπορώ να αλλάζω θέση στο άνοιγμα όποτε θέλω. Άμα φυσάει βοριάς, θα το γυρίζω νότια. Άμα φυσάει λεβάντες, θα το γυρίζω δυτικά.
Και ο κ. Σμπούκης, αφήνοντας πολλά υπονοούμενα, καταλήγει:
Κινητή προβλήτα... Δέκα κότερα στον όρμο της Ναυπάκτου…  Ένα ή και κανένα στην προβλήτα.....   Πάνε 80 χιλιάρικα
"ΣΧΟΛΙΟ: Ο έχων νουν... ας δοκιμάσει την παραπάνω ιστορία... σ' ότι συμβαίνει γύρω μας. Πάντως πολύ μακρυά βρισκόμαστε από το του Κυρίου: "Ματθ. 5,37: ἔστω δὲ ὁ λόγος ὑμῶν ναὶ ναί, οὒ οὔ· τὸ δὲ περισσὸν τούτων ἐκ τοῦ πονηροῦ ἐστιν.".. Κρίμα...!

Σμπούκης Βασίλης

Μέλος ΔΛΤΝ" Και ο κ. Σμπούκης μας εξηγεί τι σκέπτονται οι Διοικούντες (πλειοψηφία δηλ) το ΔΛΤΝ και σε τι αποβλέπουν: "Στο ΔΛΤΝ υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση έργου για "τουριστικό καταφύγιο σκαφών αναψυχής" στη θέση Γριμποβο Ναύπακτου ποσού 1,8 εκατομμύρια ευρώ τα οποία δεν φθάνουν για το έργο για την αποπεράτωση του που ανέρχεται στα 8 εκατομμύρια ευρώ.. Ξεκινάνε νέα διαδικασία χαρακτηρισμού ΧΖΛ στην θέση Ψανη  από Φλοίσβο μέχρι ποτάμι Βαρρια και εν συνεχεία αδειοδοτήσεις να γίνει νέο έργο (αγκυροβόλιο 38 σκαφών) ..Με την προϋπόθεση να μεταφέρουν το κονδύλι του 1.800.000 του Τουριστικού Καταφυγίου εκεί..
Κάτι που κινάει αμφιβολίες  ως προς το έργο, που η Περιφέρεια θα διαθέσει τα χρήματα σε κάποια άλλη περιοχή που θα ξέρει τι θέλει.."
Ξέρει τι θέλει δηλαδή..... Έναν νέο γύρο Μελετών με υψηλό κόστος που απορροφούν μεγάλο μέρος των διαθεσίμων χρημάτων... Και ο κ. Σμπούκης συνεχίζει:
"Η δική μου εισήγησή ήταν στη συζήτηση του θέματος ήταν: Να γίνει το έργο αγκυροβόλιο στο σημείο που είναι αδειοδοτημένο στο Γριμποβο για να μην χαθούν τα χρήματα αφού όλες οι άδειες είναι έτοιμες, και ο χρόνος τους για την έκδοση τους έφθασε τα 3 χρόνια ..
Πέραν όλων, εάν γίνει η αλλαγή αυτή θα έχουμε ένα νέο κοστολόγιο Μελετών και αδειών συν το χρόνο έκδοσης.. (Αυτά που λέγαμε παραπάνω)
Η απάντηση ήταν: Απόρριψη  της πρότασης επειδή ο Πρόεδρος ανέφερε πως: Στο σημείο αυτό του Γριμπόβου από το 2010 που ήταν δημοτική αρχή ο κ. Μπουλες (ΣΣ ο Πρόεδρος είναι εκλεγμένος δ.σ. με την Παράταξη Μπουλέ) είχε κάνει μελέτη να γίνει.... μαρίνα.. Και δεν θέλει να κατασκευάσει μπροστά η δίπλα από την μαρίνα το αγκυροβόλιο."....
Η αναρχία στη παραλιακή ζώνη, "ζει και βασιλεύει"... Ότι θέλει ο κάθε Καταστηματάρχης... κάνει (Δουλεια του ΔΛΤΝ)
Σας παραθέτουμε Έγγραφο της Πολεοδομίας (το Θεωρεί ο ΙΔΙΟΣ ο Συντάξας) στο οποίο αναφέρονται οι Μελέτες που χρειάζονται και οι Αδειοδοτήσεις για την μεταφορά Κατασκευής του Αγκυροβολίου από το Γρίμποβο στην Ψανή...




ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Ναύπακτος  07-02-2020
ΝΟΜΟΣ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ

Αρ.Πρ. 2378
ΔΗΜΟΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ






ΠΡΟΣ:
1. Δημοτικό  Λιμενικό


Ταμείο Ναυπάκτου









ΘΕΜΑ:Υπόδειξη   υποεκτιμούμενου  κόστος σύνταξης  μελετώνα) "Εκπόνηση Προκαταρκτικού
Προσδιορισμού Περιβαλλοντικών Απαιτήσεων (Π.Π.Π.Α.) και Μελέτης Περιβαλλοντικών
Επιπτώσεων (ΜΠΕ) για τη χωροθέτηση Λιμενικών Εγκαταστάσεων Εξυπηρέτησης Σκαφών
στη θέση ΒαρειάΝαυπάκτου, μετά ακτομηχανικής θεώρησης" προκειμένου να διερευνηθεί
ο βαθμός και η έκταση των πιθανών επιπτώσεων που απορρέουν από την κατασκευή
και λειτουργία του Έργου και να προταθούν όροι για τη βελτίωση της
περιβαλλοντικής επίδοσής του περιβαλλοντικών μελετών των λιμενικών
εγκαταστάσεων στη θέση Βαρειά    β)
Θαλάσσια Γεωτεχνική έρευνα, Αξιολόγηση των Αποτελεσμάτων της και Μελέτη
Θεμελίωσης  και γ) Οριστική Λιμενική
Μελέτη, Τεύχη Δημοπράτησης και Σ.Α.Υ- Φ.Α.Υ.»,

ΣΧΕΤ
:
1)Η  αρ. πρ. 68/05-02-2020   έγγραφο του  Λιμενικού Ταμείου.

                 Σε απάντηση  του σχετικού  σας  διαβιβάζουμε :
Προεκτίμηση αμοιβών μελετών για τη λιμενική εγκατάσταση εξυπηρέτησης σκαφών στη θέση Ψανή Ναυπάκτου  και  συγκεκριμένα :
1.    Θαλάσσια Γεωτεχνική Έρευνα, Αξιολόγηση των Αποτελεσμάτων της και Μελέτη Θεμελίωσης,

2.  Προκαταρκτική Λιμενική
Μελέτη και Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων , συμπεριλαμβανομένων ΠΠΠΑ και
Ακτομηχανικής θεώρησης.
3.    Οριστική
Λιμενική Μελέτη, Τεύχη Δημοπράτησης και Σ.Α.Υ – Φ.Α.Υ.


Ναύπακτος     07    / 02 / 2020
Ο Συντάξας


Γεώργιος Κέστος
Αρχιτέκτονας Μηχανικός Π.Ε.

.

Ναύπακτος       07  / 02 / 2020

 ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ
Ο Διευθυντής
Διεύθυνσης Τεχνικής Υπηρεσίας

Γεώργιος Κέστος
Αρχιτέκτονας Μηχανικός Π.Ε.


\
ΑΛΣΟΣ ΓΡΙΜΠΟΒΟΥ - ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΑΡΙΝΑ:  ΕΔΩ ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.... ΑΜΕΛΕΤΗΤΑ

Ακολουθεί το Έγγραφο με την Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ Δήμου και ΔΛΤΝ για χρηματοδότηση της Σύνταξης Μελετών! Αυτό έγινε ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ για ευνόητους λόγους και υπογράφεται από τον ΙΔΙΟ ως ανωτέρω (Το συνέταξε και το Θεώρησε)
Εδώ θα θέλαμε να κάνουμε μία Ερώτηση: Τα χρήματα που δαπανήθηκαν για τις Μελέτες κατασκευής του Καταφυγίου στο Γρίμποβο ΔΕΝ ήταν των Δημοτών; Αυτά πάνε "υπέρ Πίστεως" μαζί με το σκεπτικό της Παράταξης Μπουλέ;
ΓΡΙΜΠΟΒΟ:  Αφήστε το στο έλεος των... Ρομά
Διαβλαστε την Προγραμματική Σύμβαση και βγάλετε συμπεράσματα:


ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Ναύπακτος  07-02-2020
ΝΟΜΟΣ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ

Αρ.Πρ.2609
ΔΗΜΟΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ






ΠΡΟΣ:
1.Δημοτικό  Λιμενικό


Ταμείο Ναυπάκτου



2.Δημοτικό  Συμβούλιο  δήμο 
Ναυπακτίας




ΘΕΜΑ:  Σύναψη προγραμματικής    Σύμβασης μεταξύ
του  Δήμου   Ναυπακτίας και  του Δημοτικού  Λιμενικό Ταμείο  Ναυπάκτου    για χρηματοδότηση της   σύνταξης μελετών.


 α) "Εκπόνηση Προκαταρκτικού
Προσδιορισμού Περιβαλλοντικών Απαιτήσεων (Π.Π.Π.Α.) και Μελέτης
Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) για τη χωροθέτηση Λιμενικών
Εγκαταστάσεων Εξυπηρέτησης
Σκαφών στη θέση Βαρειά Ναυπάκτου, μετά ακτομηχανικής
θεώρησης" προκειμένου να διερευνηθεί ο
βαθμός και η έκταση των πιθανών επιπτώσεων που απορρέουν από
την κατασκευή και λειτουργία του
Έργου και να προταθούν όροι για τη βελτίωση της
περιβαλλοντικής επίδοσής του περιβαλλοντικών
μελετών των λιμενικών εγκαταστάσεων στη θέση Βαρειά    β) Θαλάσσια Γεωτεχνική έρευνα,
Αξιολόγηση των Αποτελεσμάτων της και Μελέτη Θεμελίωσης  και γ) Οριστική Λιμενική Μελέτη, Τεύχη
Δημοπράτησης και Σ.Α.Υ- Φ.Α.Υ.»,
Ο  Δήμος Ναυπακτίας    στην  προσπάθειά του  για  αναβάθμιση  του παραλιακού  μετώπου και  του τουριστικού  προϊόντος της  περιοχής   του ,  αναλαμβάνει  την πρωτοβουλία γιατην χρηματοδότηση και   σύνταξη των  κάτωθι μελετών: α)"Εκπόνηση
Προκαταρκτικού Προσδιορισμού Περιβαλλοντικών Απαιτήσεων (Π.Π.Π.Α.) και Μελέτης
Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) για τη χωροθέτηση Λιμενικών Εγκαταστάσεων
Εξυπηρέτησης Σκαφών στη θέση Βαρειά Ναυπάκτου, μετά ακτομηχανικής
θεώρησης" προκειμένου να διερευνηθεί ο βαθμός και η έκταση των πιθανών
επιπτώσεων που απορρέουν από την κατασκευή και λειτουργία του Έργου και να
προταθούν όροι για τη βελτίωση της περιβαλλοντικής επίδοσής του περιβαλλοντικών
μελετών των λιμενικών εγκαταστάσεων στη θέση Βαρειά
β) Θαλάσσια
Γεωτεχνική έρευνα, Αξιολόγηση των Αποτελεσμάτων της και Μελέτη Θεμελίωσης γ)
Οριστική Λιμενική Μελέτη, Τεύχη Δημοπράτησης και Σ.Α.Υ- Φ.Α.Υ.».
 Οι προαναφερόμενες μελέτες κρίνονται απολύτως
αναγκαίες, προκειμένου να χωροθετηθεί λιμενική εγκατάσταση στη περιοχή της Ψανής Ναυπάκτου στη θέση Βαρειά και εν
συνεχεία να ολοκληρωθεί η διαδικασία επέκτασης της Χερσαίας Ζώνης Λιμένα στην
περιοχή Ψανή Ναυπάκτου από Λαγκαδούλα έως Βαρειάκαι να μπορεί να κατασκευασθεί η προβλεπόμενη από το ΓΠΣ λιμενική εγκατάσταση εξυπηρέτησης
σκαφών για την οποία έχει εξασφαλισθεί χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα
INTERREGGREECE-ITALY
PROGRAMME 2014-2020. Αξίζει να αναφερθεί ότι με την επέκταση αυτή ολοκληρώνεται
η πρόβλεψη του ΓΠΣ, (ΦΕΚ 653/12-9-1988 και 4 ΦΕΚ 1072/22-10-1992).
Λόγοι που συνηγορούν για
την επέκταση της ΧΖΝ Ναυπάκτου
1.Ολόκληρος
ο κόλπος της Ναυπάκτου από Χείμαρρο Σκάλας μέχρι χείμαρρο Βαρειάς θα αποτελεί
μια ενιαία ενότητα υπό τη διαχείριση του
Λιμενικού Ταμείου Ναυπάκτου.
2.Με την
αιτούμενη επέκταση της ΧΖΛ θα κατασκευασθεί δυτικά της πόλης, στο σημείο που
προβλέπεται από το ΓΠΣ,  λιμενική
εγκατάσταση-Σκάλα η οποία θα είναι μια σημαντική λιμενική υποδομή,
συμπληρωματική της ήδη χωροθετημένης Μαρίνας στην θέση Γρίμποβο ανατολικά της
Ναυπάκτου, ΦΕΚ 432/24-6-1998.
Η προτεινόμενη λιμενική εγκατάσταση στη θέση Βαρειά της Ναυπάκτου: 
1.Θα
αποσυμφορήσει τον αρχαίο λιμένα της Ναυπάκτου από σκάφη επισκεπτών που λόγω
έλλειψης λιμενικής υποδομής τον χρησιμοποιούν για τις ανάγκες τους, επιβαρύνοντας σημαντικά το μνημείο.
2.Θα
εξυπηρετεί τις ανάγκες των τοπικών σκαφών τα οποία σήμερα επιβαρύνουν τον
αρχαίο λιμένα της Ναυπάκτου που είναι διατηρητέο μνημείο.  Αυτό έχει ως αποτέλεσμα από τη μία πλευρά την
πλημμελή εξυπηρέτηση των σκαφών και από την άλλη την σημαντική επιβάρυνση του
μνημείου το οποίο σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία έπρεπε να έχει απαλλαγεί από
αυτές τις δραστηριότητες.
3.Βρίσκεται
σε σημείο που ικανοποιεί  με τον
καλλίτερο τρόπο τις ανάγκες των διερχόμενων σκαφών.
4.Θα
συμβάλλει αποφασιστικά στην αναβάθμιση της τουριστικής κίνησης της Ναυπάκτου αφού θα μπορεί να εξυπηρετεί  κρουαζερόπλοια μικρού και μεσαίου μεγέθους
που διέρχονται από τον Κορινθιακό κόλπο.
5.Θα μπορεί
να εξυπηρετεί και υδροπλάνα ως εκ τούτου θα λειτουργεί και ως υδατοδρόμιο
6.Θα καλύψει
ανάγκες εμπορικού λιμένα για την περιοχή, δεδομένου ότι σήμερα τέτοιες ανάγκες
δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από τον υφιστάμενο αρχαίο λιμένα που ουσιαστικά
είναι μνημείο.
7.Θα
κατασκευασθεί σε απόσταση 1500 περίπου μέτρων από τον αρχαίο Λιμένα  της Ναυπάκτου και σε σημείο που θα συμβάλλει στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση μέσω του
παραχειμάρρειου δρόμου (βαρειάς)
ΕΔΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΤΕ ΟΤΙ ΑΠΟ "ΘΑ" ΠΗΓΑΜΕ.... ΚΑΛΑ;

Η λιμενική εγκατάσταση στη θέση Βαρειά μπορεί να υλοποιηθεί άμεσα επειδή:
1.Προβλέπεται
από το ΓΠΣ, ΦΕΚ  653/12-9-1988 και ΦΕΚ
1072/22-10-1992
2.Βρίσκεται
σε σημείο όπου υπάρχει οριοθέτηση του αιγιαλού και της παραλίας   
ΦΕΚ
147/28-4-1962
3.Έχει
καθορισθεί η οριογραμμή του χειμάρρου Βαρειάς, ΦΕΚ 1354/10-12-2003
4.Περιλαμβάνει
δημοτική έκταση η οποία θα αξιοποιηθεί σε συνδυασμό με την
λιμενική εγκατάσταση.
    Για την  υλοποίηση των όσων
αναφέρθηκαν παραπάνω θα πρέπει :
1. Να  συναφθεί και να υπογραφεί    προγραμματική  σύμβαση , σύμφωνα  με τις διατάξεις
του  άρθρου 35 του Ν. 2738/99,  των διατάξεων του Ν.3463/2006   «Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων » (ΦΕΚ Α114/30-06-2006) και ειδικότερα το
άρθρο 225 αυτού   και   τις
διατάξεις  του Ν.3852/2010 «Νέα
Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης –Πρόγραμμα
Καλλικράτης » (ΦΕΚ 87/07-06-2010) και ειδικότερα το άρθρο 100 αυτού
προκειμένου
να συνταχθούν οι υποστηρικτικές  μελέτες  α) "Εκπόνηση Προκαταρκτικού Προσδιορισμού
Περιβαλλοντικών Απαιτήσεων (Π.Π.Π.Α.) και Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων
(ΜΠΕ) για τη χωροθέτηση Λιμενικών Εγκαταστάσεων Εξυπηρέτησης Σκαφών στη θέση
Βαρειά Ναυπάκτου, μετά ακτομηχανικής θεώρησης" προκειμένου να διερευνηθεί
ο βαθμός και η έκταση των πιθανών επιπτώσεων που απορρέουν από την κατασκευή
και λειτουργία του Έργου και να προταθούν όροι για τη βελτίωση της
περιβαλλοντικής επίδοσής του περιβαλλοντικών μελετών των λιμενικών
εγκαταστάσεων στη θέση Βαρειά
β) Θαλάσσια Γεωτεχνική έρευνα, Αξιολόγηση
των Αποτελεσμάτων της και Μελέτη Θεμελίωσης γ) Οριστική Λιμενική Μελέτη, Τεύχη
Δημοπράτησης και Σ.Α.Υ- Φ.Α.Υ.»,
έτσι
ώστε να χωροθετηθεί λιμενική  εγκατάσταση
στη περιοχή της Ψανής Ναυπάκτου στη θέση Βαρειά και εν συνεχεία να ολοκληρωθεί
η διαδικασία επέκτασης της Χερσαίας Ζώνης Λιμένα στην περιοχή Ψανή Ναυπάκτου
από Λαγκαδούλα έως Βαρειά και να μπορεί να κατασκευασθεί  η προβλεπόμενη από
το ΓΠΣ λιμενική εγκατάσταση εξυπηρέτησης σκαφών για την οποία έχει εξασφαλισθεί
χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα
INTERREGGREECE-ITALY PROGRAMME
2014-2020.
2.
Να   εξασφαλιστεί  πίστωση ποσού 73.725,81 € από  το δήμο  Ναυπακτίας για  την υλοποίηση  της  προγραμματικής.
3.Να ορισθούν τα μέλη της Κοινής
Επιτροπής Παρακολούθησης της Προγραμματικής Σύμβασης .
4. Να εξουσιοδοτηθεί ο Δήμαρχος
Ναυπακτίας  και ο κ. Πρόεδρος του
Λιμενικού  ταμείου  για την υπογραφή της Προγραμματικής σύμβασης
και οποιαδήποτε τροποποίησητης.


Ναύπακτος     07    / 02 / 2020
ΟΣυντάξας

Γεώργιος Κέστος
Αρχιτέκτονας Μηχανικός Π.Ε.

.

Ναύπακτος       07  / 02 / 2020

 ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ
Ο Διευθυντής
Διεύθυνσης Τεχνικής Υπηρεσίας


Γεώργιος Κέστος
Αρχιτέκτονας Μηχανικός Π.Ε.



ΣΣ Και για να είναι όλα έτοιμα και σύνομα ο ΙΔΙΟΣ ως άνω (Συντάξας και Θεωρών) εκδίδει ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ Βεβαίωση ότι ο Δήμος (Πολεοδομία) ΔΕΝ διαθέτει επιστήμονες για την Σύνταξη των Ανωτέρω Μελετών ...Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να δοθούν σε ιδιώτες Μελετητές επ' αμοιβή ! ΣΣ.. Και μια άλλη επ' αυτού παρατήρηση: Υπάρχει Δημότης που να έχει παραλάβει ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ από την Πολεοδομία κάποια Βεβαίωση;




ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Ναύπακτος  07 / 02 / 2020
ΝΟΜΟΣ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ

Αριθμ. Πρωτ. :  2374
ΔΗΜΟΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ


Δ/ΝΣΗ  ΤΕΧΝΙΚΩΝ  ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

 


Ταχ. Διεύθυνση
  :  Π.Ε.Ο. Ναυπάκτου-Αντιρρίου & Β. Βαρελά    



   Παλαιοπαναγιά, Ναύπακτος


Ταχ. Κώδικας
:   30300                                                                                                 



Β Ε Β Α Ι Ω Σ Η

Περί αδυναμίας των  υπηρεσιών του Δήμου  Ναυπακτίας για
την σύνταξη των μελετών με τίτλο:
α) Εκπόνηση Προκαταρκτικού
Προσδιορισμού Περιβαλλοντικών Απαιτήσεων (Π.Π.Π.Α.) και Μελέτης Περιβαλλοντικών
Επιπτώσεων (ΜΠΕ) για τη χωροθέτηση Λιμενικών Εγκαταστάσεων Εξυπηρέτησης Σκαφών
στη θέση Βαρειά Ναυπάκτου, μετά ακτομηχανικής θεώρησης
β) Θαλάσσια Γεωτεχνική
έρευνα, Αξιολόγηση των Αποτελεσμάτων της και Μελέτη Θεμελίωσης
 και

 γ) Οριστική Λιμενική Μελέτη, Τεύχη  Δημοπράτησης και Σ.Α.Υ- Φ.Α.Υ.»,

            Ο Διευθυντής Τεχνικών  Υπηρεσιών   λαμβάνοντας υπόψη  τον Ο.Ε.Υ.  του Δήμου  Ναυπακτίας, την
στελέχωση  των τεχνικών  υπηρεσιών του Δήμου  , το  σχέδιο της σχετικής προγραμματική  σύμβασης Δήμου  Ναυπακτίας   και Λιμενικού Ταμείου   Ναυπάκτου
 για   Σύναψη  προγραμματικής    Σύμβασης μεταξύ του  Δήμου  Ναυπακτίας  και  του Δημοτικού Λιμενικό  Ταμείο  Ναυπάκτου   για χρηματοδότηση της   σύνταξης  μελετών.
 α) "Εκπόνηση Προκαταρκτικού Προσδιορισμού
Περιβαλλοντικών Απαιτήσεων (Π.Π.Π.Α.) και Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων
(ΜΠΕ) για τη χωροθέτηση Λιμενικών Εγκαταστάσεων Εξυπηρέτησης Σκαφών στη θέση
Βαρειά Ναυπάκτου, μετά ακτομηχανικής θεώρησης" προκειμένου να διερευνηθεί
ο βαθμός και η έκταση των πιθανών επιπτώσεων που απορρέουν από την κατασκευή
και λειτουργία του Έργου και να προταθούν όροι για τη βελτίωση της
περιβαλλοντικής επίδοσής του περιβαλλοντικών μελετών των λιμενικών
εγκαταστάσεων στη θέση Βαρειά    β) Θαλάσσια Γεωτεχνική έρευνα, Αξιολόγηση των Αποτελεσμάτων της και Μελέτη
Θεμελίωσης  και γ) Οριστική Λιμενική
Μελέτη, Τεύχη Δημοπράτησης και Σ.Α.Υ- Φ.Α.Υ.»,

βεβαιώνω
σύμφωνα
με τα οριζόμενα στην παράγραφο 4 του άρθρου 209 του Ν.3463/2006 «Δημοτικός και
Κοινοτικός Κώδικας» (Φ.Ε.Κ. 114/Τεύχος Α’/08-06-2006) την αδυναμία των  υπηρεσιών της Διεύθυνσης Τεχνικών   Υπηρεσιών του Δήμου Ναυπακτίας  για την σύνταξη της μελέτης με τίτλο  α) Εκπόνηση Προκαταρκτικού Προσδιορισμού
Περιβαλλοντικών Απαιτήσεων (Π.Π.Π.Α.) και Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων
(ΜΠΕ) για τη χωροθέτηση Λιμενικών Εγκαταστάσεων Εξυπηρέτησης Σκαφών στη θέση
Βαρειά Ναυπάκτου, μετά ακτομηχανικής θεώρησης

β)
Θαλάσσια Γεωτεχνική έρευνα, Αξιολόγηση των Αποτελεσμάτων της και Μελέτη
Θεμελίωσης
 και
 γ) Οριστική Λιμενική Μελέτη, Τεύχη  Δημοπράτησης και Σ.Α.Υ- Φ.Α.Υ.»,
λόγω έλλειψης προσωπικού και
υλικοτεχνικής υποδομής που απαιτούνται για την εκπόνηση τους.
              Συγκεκριμένα  στον  Δήμο Ναυπακτίας  δεν  υπηρετούν υπάλληλοι  με  ειδικότητες    Περιβαλλοντολόγου καθώς  και
Λιμενολόγου Πολιτικού  Μηχανικού που  χρειάζονται για την σύνταξη των αναφερόμενων  μελετών.


Ναύπακτος  07 / 02 / 2020
Ο  Διευθυντής  Τεχνικών Υπηρεσιών 




Κέστος   Γεώργιος  
Αρχιτέκτονας Μηχανικός  Π.Ε.

Κατακαημένο Γρίμποβο, τι σούμελε να πάθεις Μελέτες επί Μελετών και πάλι από την αρχή! Εκεί φαίνεται ότι χάνονται "κάποια ίχνη" ευρωσπατάλης(;) Α και μια παλιά ιδέα που γίνετα επίκαιρη μιας και κανένας στη Ναύπακτο δεν πιστεύει ότι θα γίνουν αυτά τα έργα και ότι θα χαθούν στις σκοτεινές καλένδες των Παραταξιακών ιδεών όπως και οι προηγούμενες! Το σλόγκαν κάποτε έλεγε: Αποτέλεσμα εικόνας για ποδος ναυπακτιας Να φτιάξουμε λιμάνι και στον Πόδο..... Αποτέλεσμα εικόνας για ΜΗΛΙΑ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ Άντε τώρα να αλλάξει και να γίνει στη.... Μηλιά! Όσο για το Γρίμποβο; "Άστο να πάει... Άστο..." Όπως λέει και το λαικό άσμα!

                   


                                                                                                                             

  
Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου