ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ: Πως ένα υπέροχο βιβλίο μπορεί να δημιουργήσει... "πικρίες"

Και όμως, γίνεται!
Μια κοπιαστική προσπάθεια, μια πολύ καλή δουλειά και η παρουσίαση ενός αξιόλογου βιβλίου  (Συλλογή εξιστόρησης θύμησης παλαιών γεγονότων) να δημιουργήσει και πικρίες...

Είναι περίεργο αλλά γεγονός ...

Θεωρώ υποχρέωσή μου,  να το επισημάνω αυτό "εις Μνήμη του αείμνηστου πατρός μου" που κατόπιν πιέσεώς μου (και το γνωρίζει αυτό η Κυρία Ζωή Δενδραμή) δέχθηκε να καταθέσει τις θύμισες που είχε από τα νεανικά και μετέπειτα χρόνια στη Ναύπακτο!

Ο πατέρας μου ήταν γεννηθείς το 1923...

Η άρνησή του είχε σχέση με την αγάπη που μου έτρεφε και το σεβασμό που είχε στην εκδιδόμενη από εμένα εφημερίδα "νέο Άστρο"!

Τα κατατιθέμενα τότε στην Κυρία Δενδραμή, δημοσιεύτηκαν κανονικά, όπως και άλλα σε κάθε έκδοση, στην Εφημερίδα  "Εμπρός" ...

Φαίνεται όμως, ότι η ομάδα που ασχολήθηκε με την επιλογή των προσωπικών "εξιστορήσεων" που δημοσιεύθηκαν στην εφημερίδα για να συμπεριληφθούν στο ομώνυμο βιβλίο "Ανθρώπων Μνήμες" με θεώρησε "αντίπαλο εκδότη εφημερίδας" και απέκλεισε την εξιστόρηση του πατρός μου... Κάτι που εγώ δεν είχα σκεφτεί όταν την δημοσίευαν στην Εφημερίδα τους!

Η πατέρας μου έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 90 ετών τα Χριστούγεννα του 2012!

Από τη στήλη αυτή και μαζί με την προσωπική μου "πικρία" θεωρώ υποχρέωσή μου να ζητήσω συγνώμη από τον Πατέρα μου για την πίεση που του επέβαλα τότε να μιλήσει σε "άλλη εφημερίδα" και όχι στη "δικιά μας" όπως έλεγε!!

Λένε πως, ο κάθε άνθρωπος, χαράσσει και γράφει μόνος και κατά συνείδηση την Ιστορία του...

Αυτό ασπάζομαι κι εγώ σαν γνήσιος Ναυπάκτιος που βάζει πάνω από όλα το καλό του τόπου μτου...

Η πικρία όμως που ένοιωσα ξεχείλισε και κύλησε στην Σελίδα μου στο Facebook και την θέτω στην κρίση σας! 


Από την προσωπική μου Σελίδα στο Facebook

Όπως παρακάτω σχολιάζω, είμαι πολύ θυμωμένος...
Παρ' όλα αυτά όμως συγχαίρω τον κ. Ι. Ξύδη για το βίντεο που επιμελήθηκε και την κ. Ζωή Δενδραμή για την έκδοση του βιβλίου "Ανθρώπων μνήμες"
Συνιστώ δε σε όλους να το προμηθευτούν και είμαι σίγουρος ότι θα εξάγουν χρήσιμα συμπεράσματα για το πέρασμα του χρόνου από τον τόπο μας:

Το Σχόλιό μου
"Στην Εφημερίδα "Εμπρός" και στη Σελίδα "Ανθρώπων μνήμες" είχε δημοσιευθεί και εξιστόρηση με θύμισες του αείμνηστου πατρός μου Δημητρίου Μιχ. Ζυγορονίκου που έφυγε από τη ζωή στις 19/12/2012 σε ηλικία 90 ετών. Η συγκεκριμένη εξιστόρηση που δόθηκε στη Ζωή Δενδραμή δεν συμπεριλαμβάνεται στο βιβλίο! Γιατί; Μήπως επειδή ήταν ο πατέρας μου; Να θυμίσω ότι την εποχή εκείνη ήμουνα ο Εκδότης της Εφημερίδας "Νέο Άστρο" Ναυπακτίας -Δωρίδας και η καταγραφή της εξιστόρησης έγινε με παρέμβασή μου καθόσον ο αείμνηστος πατέρας μου δεν ήθελε να μιλήσει! Όπως αντιλαμβάνεστε, προσωπικά, δεν είχα καμία επαγγελματική αντιπαλότητα με την Εφημερίδα "Εμπρός"! Η ενέργεια αυτή των επιμελητών έκδοσης του βιβλίου της κας Δενδραμή να αποκλείσει τον πατέρα μου, με οδηγεί σε άλλες σκέψεις.... Και αφήνω το γεγονός στην κρίση όσων διαβάσουν αυτές τις γραμμές.... Ευχαριστώ"
Share on Google Plus

About Natalie Press 1

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 σχόλια:

  1. Απάντηση στο σχόλιο του κ. Ζυγορονίκου σχετικά με την έκδοση του βιβλίου «Ανθρώπων μνήμες: Μαρτυρίες Ναυπακτίων»
    Θα απαντήσω στο σχόλιο του κ. Ζυγορονίκου με την ιδιότητα του επιμελητή της συγκεκριμένης έκδοσης. Πρόκειται για τον πρώτο τόμο μια σειράς συνεντεύξεων που δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα Εμπρός, όπως περιγράφεται στην εισαγωγή του βιβλίου. Οι συνεντεύξεις της κας Δενδραμή είναι περισσότερες από 250. Ο πρώτος τόμος περιέχει μόνο πενήντα. Άλλες διακόσιες περιμένουν. Γι’ αυτό κάνουμε αγώνα να βρούμε τρόπους σιγά σιγά να εκδοθούν όλες. Οι πολύ καλές κριτικές που έλαβε το βιβλίο με κάνουν αισιόδοξο ότι θα πετύχουμε να συνεχίσουμε τις εκδόσεις και των άλλων τόμων.
    Το παράπονο που εξέφρασε ο αγαπητός κ. Ζυγορονίκος το καταλαβαίνω γιατί ήθελε να περιέχεται και η συνέντευξη του πατέρα του. Κατανοητό. Και εγώ ήθελα να συμπεριληφθεί η συνέντευξη που είχε δώσει ο πατέρας μου αλλά δεν ήταν δυνατόν να χωρέσουν όλες. Με την κριτική του αδικεί την κα Δενδραμή γιατί πρόθεσή μας είναι να συμπεριληφθούν οι άλλες αφηγήσεις σε τόμους των Μαρτυριών που θα εκδοθούν στο εγγύς μέλλον. Επίσης, επιδιώκουμε σε κάθε τόμο να συμπεριλαμβάνονται άτομα από την πόλη της Ναυπάκτου, από τα χωριά της Ναυπακτίας, από τη Δωρίδα, από τον απόδημο Ελληνισμό, να υπάρχει σχετική ισορροπία μεταξύ ανδρών και γυναικών και να είναι από όλα τα μορφωτικά επίπεδα. Με αυτά λοιπόν τα κριτήρια δεν συμπεριλήφθηκε στον Α΄ τόμο ούτε η αφήγηση του πατέρα μου ούτε του πατέρα του κ. Ζυγορονίκου ούτε της μητέρα αγαπητού μου φίλου κ.α. Δεν μεσολάβησε καμιά σκοπιμότητα και κανένας δόλος όπως υπαινίσσεται ο κ. Ζυγορονίκος. Και πως θα μπορούσε άλλωστε να λειτουργήσουμε με τόσο ταπεινά κίνητρα για ένα βιβλίο που μέσα από τις συνεντεύξεις ηλικιωμένων ανθρώπων αναδύεται θετική ενέργεια, σοφία, αγάπη, στοχασμός, καρτερικότητα, υπομονή και δικαιοσύνη.
    Από έναν έμπειρο δημοσιογράφο που γνωρίζει τον αγώνα για το κυνήγι της είδησης και της συνέντευξης περιμένω να είναι περισσότερο αλτρουιστής και αντικειμενικός στην κριτική ενός βιβλίου που περιέχει πρωτογενές δημοσιογραφικό υλικό. Περιμένω να επανεκτιμήσει την έκδοση του βιβλίου με περισσότερη νηφαλιότητα και να ενθαρρύνει την προσπάθεια για να εκδοθούν όλες οι συνεντεύξεις που έδωσαν οι συμπατριώτες μας αφήνοντας να ακούγεται μόνο ο θετικός κυματισμός τους.
    Φιλικά
    Γιάννης Χαλάτσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Κύριε Χαλάτση....
    Δεν διαβάσατε φαίνεται ΚΑΛΆ τα γραφόμενά μου και δεν εκτιμήσατε σωστά τα περί την "πικρία" μου!Και επί πλέον:
    1.- Στο αν αδικώ την φίλη Κυρία Δενδραμή νομίζω θα πρέπει να εκφραστεί η ιδία
    2.- Δεν υποτίμησα ΠΟΥΘΕΝΑ τη δουλειά ούτε της Κυρίας Δενδραμή την οποίαν εκτιμώ ιδιαίτερα τόσο την ίδια όσο και τη δουλειά της ούτε του Επιμελητή Έκδοσης!
    3.- Δεν κατηγόρησα το βιβλίο.. Τουναντίον, στην ανάρτησή μου, συνιστώ απερίφραστα να το εφοδιαστούν όλοι για εξάγουν τα δικά τους συμπεράσματα για την ιστορική πορεία αυτού του τόπου
    4.- Δεν ζήτησα εξηγήσεις ούτε από την ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ Επιτροπή ούτε από τον Επιμελητή (εσάς δηλ.) της Έκδοσης
    5.- Για να αφηγηθεί τη ζωή του και τη ζωή της πόλης ο αείμνηστος πατέρας μου ΜΟΝΟ η Κυρία Δενδραμή γνωρίζει τον αγώνα που έκανα για να τον πείσω σε σημείο να τον "στενοχωρήσω"! Γι αυτό ένοιωσα την ανάγκη να του "ζητήσω συγνώμη"! Αυτό βέβαια το αντιλαμβάνεται κάποιος που είναι συναισθηματικά δεμένος με τον δικόν του άνθρωπο..
    6.- Η ρητορική σε μια απάντηση είναι ίδιον Πολιτικού αποπροσανατολισμού! Θα ήμουνα "περισσότερο αλτρουιστής και αντικειμενικός στην κριτική ενός βιβλίου' ΜΟΝΟ ΑΝ.... έκανα κριτική του βιβλίου! Εγώ αναφέρθηκα σε ένα και μόνο προσωπικό γεγονός που συνεχίστηκε με την ΜΗ Πρόσκλησή μου στην "Παρουσίαση του Βιβλίου"!! ΤΥΧΑΙΟ;...
    Αφού καθόλα Αγαπητέ μου Κύριε Χαλάτση αναλάβατε την υπεράσπιση όλων των ανωτέρω με προσωπική ΕΠΙΘΕΣΗ στην "πικρία" μου χωρίς πιστεύω, να μπείτε στον κόπο μια απλής ανάγνωσης της ανάρτησής μου, θα ήθελα να ακούσω από τα επίσημα χείλη σας τα κριτήρια που λάβατε υπόψη σας στην επιμέλεια του εν λόγω βιβλίου! Όσο για την Έκδοση των υπολοίπων εύχομαι και πιστεύω πως εκ της θέσεως σας θα εξευρεθούν τρόποι και πόροι για την πραγματοποίησή των! Παραδείγματα υπάρχουν πολλά αφού ο άνθρωπος ότι δεν θέλει ΔΕΝ κατορθώνει!

    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ και παρόμοια Καλή Επιτυχία

    Ανταποδίδοντας την φιλοφροσύνη
    Φιλικά
    Μιχάλης Ζυγορονίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή